6. april 2015

PÅSKAFTEN - EN FAMILIEDAG




 Påskaften er familiedag i min familie - stort sett samles vi alle sammen på middag hos tante, ihvertfall de siste årene.. Litt amputert i år pga diverse, men vi hadde en koselig kveld likevel.. Jeg bakte Påskecupcakes, da onkel ELSKER disse. På Onsdag var jeg innom festfabrikken å kjøpte gule former, brukte hilton farge for å få dem gule og påskemarsipan som topping! Ble ganske søte da..

Tante hadde laget deilig middag og dekket koselig påskegult bord - som den bloggern/instagrammeren jeg er tar jeg jo selvsagt bilder av slike ting ;) Nå er straks denne fine påskeuken over og hverdagen starter - Men, det blir godt også, og vips er det sommerferie, så høst, så jul og plutselig sitter jeg her å skriver om påsken igjen, tiden går ALT FOR FORT!

2 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Jeg har s list til å få til sånne tredisjoner i vår familie også, men vi bor så spredt, så det er ganske vanskelig. Men vi har da hatt litt familiebesøk i påsken da. Barnevakt fikk vi også, så mannen og jeg fikk spist middag og sett på kino.. Så påsken har vært helt super. Flotte cupcakes du har laga da.. Jeg bakte påskekake jeg da.. Gul påskekake, med påskemarsipan som pynt..

Tonje Merethe sa...

Så søte cupcakes.. Det er koselig med familieselskap, spesielt i høytidene.
Kos deg masse den siste påskedagen.
Klem