14. mars 2011

Personlig almanakk!



Jeg er ett listemenneske, som liker å ha alt skrevet ned, jeg lager lister i det uendelige om alt som skal gjøres, planer, mål i livet osv osv.. Men, det kan jo kanskje bli litt mange lister og holde styr på ;) Derfor er denne smarte saken på vei i min postkasse - en personlig almanakk fra tryckdig.se jeg har hatt noe lignende tidligere og jeg var avhengig rett og slett!!


Det som er ekstra kult med disse er at man designer sin helt egen, og kan velge hvordan den skal se ut med bilder, farge, viktige datoer osv osv - Genialt ja!! 
 


Så er du som meg å trenger oversikt i hverdagen, bestill en slik som dette - du vil nok elske den.. Bilder av min kommer når jeg får den, så får dere se hvordan jeg valgte min :))

(Ved og trykke på det som er uthevet i rosa kommer du direkte inn på siden.)

 post signature

3 kommentarer:

Lotta sa...

Åh ja disse er fine:) Hadde en slik i fjor:)

Håper alt står bra til der?Nå skal jeg kose meg her hos deg;) Klemmer

Tommensgirl sa...

Jeg er også ett liste menneske, må jo ha lister så man får gjort det man skal:)
Den almanakken der så veldig fin ut,og litt mer personlig enn alle de andre man ser i butikken..
Ha en fin dag:)
Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Jeg er frøken ordnung nr 1, noen ganger føler jeg at jeg burde vært dubbet til tysk - hihi!

Jeg er så heldig å få timeboss almanakker fra jobben, innbundet i vakkert skinn - i Love. Jeg har sett på de du har bestilt også, herlig å kunne lage seg noe personlig da :-)

Ønsker deg en fin dag.
Klem