3. april 2015

Cupcakes til hundebursdag - med leverposteifrostig

25.Mars fylte min lille rampete, fantastiske Keegan 6 år - mopsegutten min er blitt grå på haka og voksen nå, rart og tenke på! Å i anledning bursdagen må man jo gjøre litt stas på bursdgsbarnet, selv de på fire ben fortjener det ;) Jeg bestemte meg derfor for og "bake" en cupcakes som var hundevennlig til min lille øyesten og jeg godet som følger..


Du trenger:
- En cupcakesform (min fra festfabrikken).
- Hundekjeks eller hundens forkuler.
- Leverpostei.
- Evt en sprøytepose og tip for finere effekt.
- Valgfri pynt til toppen.



Det første jeg gjordet var og fylle leverpostein i sprøyteposen, det luktet høgg om jeg får si det selv, men alt for den lille prinsen på fire ben! Så fylte jeg cupcakesformen med forkulene hans, siden Keegan har allergi holder vi oss unna mest mulig annet enn foret hans, å han ELSKER foret sitt så å få det som belønning er helt topp! Når den var fylt halvveis brukte jeg sprøyteposen til å lage en fin topping med leverposteien - det var litt vrient å få det pent pga forkulene i bunn fulgte litt etter, men syns resultatet ble søtt likevel! Pyntet så med en sløyfe på toppen (også fra Festfabrikken), den tok jeg selvsagt vekk før han fikk gå løs på den, hvis ikke hadde han smakt på den også.

Hatt må jo selvsagt også ett hvert bursdagsbarn ha, her brukte jeg polkadots hatt i sort og hvitt som jeg pimpa opp med ett 6 tall jeg klippet ut å farget med neglelakk, da dette var det jeg hadde for hånden.. Trenger ikke være så innvikla, bare å bruke fantasien.


Så var det klart for fest - Hipp hurra for Keegan 6 år!!


2 kommentarer:

Vibeke sa...

Så søt! Gratulerer med dagen til Keegan!!!

Marte sa...

Nååh.. morsomt!

Aldor hilser og gratulerer med dagen :)