1. april 2015

It`s so fluffy I`m gonna die


Si hei til min nye fluffy friend ;) Søteste lille kyllingen jeg har sett, og klarte ikke å la den bli igjen på Mester Grønn idag. Jeg syns ofte søte ting kikker på meg å roper "redd meg fra denne butikkhylla, jeg er ensom" og da klarer jeg ikke overhøre dem! Familiesvakhet tror jeg for tanta mi og kusina mi er likens - Tante må alltid kjøpe to avting fordi hun vil ikke at de skal være ensomme  *ler*

Jeg var også en tur innom min favorittbutikk idag - FESTFABRIKKEN! de har jo fysisk butikk her jeg bor, eller en svipp tur unna meg da, i Brevik og det er så mye gøy der. Denne gangen ble det med litt gule cupcakesformer og diverse hjem i posen min, påskegult! Lise slang også på en gave, superkule kremmerhusposer, love it! Anbefaler alle å stikke innom en av Festfabrikkens butikker i Brevik, Oslo eller Mjøndalen - eller selvsagt nettbutikken, du vil ikke bli skuffet :)



Ingen kommentarer: