17. april 2014

Gla` påsk!


Da er påsken godt igang, jeg tok påskeferie Tirsdag kveld , og det er deilig med litt fri sammen med mann og hunder (og katt selvsagt!) Idag har vi derfor brukt denne regnværsdagen på og få gjort unna mest mulig på soverommet. Vi hadde litt problemer med noen av platene i taket for en stund siden og etter det "gadd vi ikke mer" så hele prosjektet ble lagt litt på pause en stund.. Men idag fikk vi lagt ferdig tak, satt opp litt lister, montert lampen i taket og gardinstangen :) Nå ryddes det og vaskes litt der oppe så skal jeg pusse og male litt småskader før jeg finner senga.

Så imorgen skal vi montere innmaten til garderoben og sengen skal få komme på plass, i tillegg skal gardinene opp! Cant wait.. gleder meg masse til og vise dere resultatet.. alt blir ikke ferdig før om ett par-tre uker da jeg skal ha sengegavl og vi må bygge vår egen skyvedørsgarderobe, men en smakebit skal dere få..

Nyt påsken, så blogges vi :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så flinke dere er! Vi holder også på med nytt soverom men vi har stagnert helt...rett og slett lei av oppussing hihi ;-) Må komme igang ugjen snart da, neste skritt er lekting av tak :-p
God påske ;-)
Klemmer Elisabeth

Vibeke sa...

Så flinke dere er, venter i spenning på å få se resultatet!

hobbyvenn sa...

Så flink dere er som gjør ferdig!,! Alltid så lett å la slike halvferdige prosjekter bli stående...
Takk for kommentaren på bloggen min. God påske.

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Gooood påske :)
Nyt solskinnet ♥