26. november 2013

Prosjekt 8 kg på 8 uker - uke 4

Hei hopp, da var jeg allerede ferdig med uke 4 og trer nå inn i uke 5 i denne utfordringen min, tiden går jammen meg fort.. Veldig spent på om jeg får til dette, må sette inn støtet for real nå altså.. men nå har jeg heller ikke så mye planer fremover som inneholder "mye kos" så da skal jeg nok klare og holde meg på matta!



Uka som gikk har vel gått tårlig greit, sånn om man ser bort ifra Lørdag OG Søndag da - Lørdag var jeg jo på bloggtreff i Lillestrøm og der spiste jeg både nydelig thaimat, cupcakes, kaker og annet godt.. Og på veien kosa meg og Tonje Merethe oss med pepperkaker og juleburs, må jo ha skikkelig saker før ett bloggtreff i julens ånd ;) Søndag spiste jeg cupcakes til frokost og mcdonaldsmat til middag så jeg har ikke akkurat noen veldig store forventninger til vekta etter denne helgen - var vel heller mer redd for at den nok har gått litt OPP!

Så jeg gikk på vekta i frykt og den viste 0,5 kg OPP  så til nå har jeg mistet 3 Kg på 4 uker!Ligger derfor litt etter for å gå ned 8 på 8 uker.. men gir ikke opp!!

Nå setter jeg inn støtet, dette MÅ jeg klare *smile*

6 kommentarer:

Fru Thoresen sa...

Stå på, ikke gi opp! En halvkilo kan være så enkelt som bare vannvekt etter litt mer mat enn normalt i helga, og kan plutselig være borte igjen! :) Mannen driver med kampsport og de gutta klarer jeg å dra av seg et par kilo på noen timer, så det er mye opp og ned med kroppen. Ikke gi deg, det er langt fra umulig å nå målet ditt :) Lykke til! :)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Dette klarer du !!
Neste måling viser kanskje 1 1/2 kg ned :)))

Klem Heidi

Villaveien nr 1 sa...

HEi Jatte :)
Sååå fin du er . Og flink også.
Jeg sliter med vekten for tiden . Sys det er så vasnkelig på denne tiden .. huff.
Så fine bilder av nydelige cup cakes . Så kjekt å være på messe.:)
Kos deg og ha en fin kveld videre.

Jeg har gått en lang tur idag. Jeg gir aldri opp slankingen min heller.. hehe
Klem Margareth

Tonje Merethe sa...

Syntes du er knallflink jeg. Vekten kan variere litt, så 0,5kg opp er ikke galt (sier hun som var på vekta hos legen i dag, den viste "litt" mer enn 0,5kg opp skal jeg si deg).

Husk at det må være lov til å skeie ut en gang i blant også, ellers blir det veldig tungt å skulle jobbe med en vektnedgang. Tror man har lett for å sprekke eller miste fullstendig kontroll etterpå.
Syntes du er flink. Du får lære meg litt når jeg skal jobbe med vektnedgang på nyåret.

Ha en fin kveld.
Nå skal listene i spisestua males, veggene ble sååå fine. Knallfornøyd.
Klem fra Tonje Merethe

Unknown sa...

Så flink du er, og for all del ikke gi opp...mye kan skje enda :)
Ha en fin første søndag i advent :)

Klem fra Camilla

livingvilla sa...

Så flink du er , flott bilde!! : )
God helg til deg og dine!
Klem fra Vera