25. november 2013

Fabkos - Juleverksted


Enda ikke landet etter helgens Fabelaktige bloggtreff, men tenkte og skrive litt om juleverkstedet vi hadde der.. Vi lærte og lage Vaniljeekstrakt (glemte bilde av dette), lage sukkerbiter og pynte Cupcakes.. Jeg er veldig fornøyd med mine cupcakes og syns ikke de ble så aller verst :) Og ikke nok med det men jeg fikk jaggu hilse på selveste dronningen over CupCakes og andre søte bakverk, selveste Manuela/Passion for baking!! verdens søteste dame med bena på jorda til tross for at hun er blitt så stor som hun er blitt.. Hun hadde også ett utrolig morsomt og inspirerende foredrag som jeg tror fikk flere av oss til og tenke gjennem mye! :)





 Bildene her ble veldig dårlige - men her ser dere ihvertfall de søte Cupcakes`ne jeg har pynta og sukkerbitene vi lagde, dette med sukkerbiter var veldig genialt og kjempeenkelt så det skal jeg virkelig lage mer av, kjempesøte vertinnegaver, og noe ekstra og servere til kaffen - blir garantert lagt merke til og satt pris på ;) Maia er kjempeflink som har satt sammen dette bloggtreffet og alle tingene vi lærte på juleverkstedet var veldig morsomt og enkelt som jeg kommer til og lage mer av fremover.



I neste innlegg kommer goodiebagsene, å de var SYKT BRA for og si det rett ut!
Nyt kvelden og uken som er igang :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, spennende sukkerbiter! Hvordan laga du de? :D

My home is my Castle sa...

Så flink du er !!
Ble jo kjempefine :)

Ha en fin uke og takk for hilsen inne hos meg <3

Klem,Kari

Veronika Døli sa...

Såå koselig med slikt bloggtreff! Og tenk å få treffe cupcakesdronningen :D:D

Gleder meg til å lese mer om treffet :)) Ha en god natt snuppa :) Klem

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Gøy å lese om treffet for oss som ikke var der. Ser jo ut som at dere hadde det kjempegøy :)
Flotte cupcakes du har laget.
Selv har jeg hvert inne på Maias fabelaktige blogg og "stjålet" oppskriften på sukkerbitene. Supersøte - bokstavelig talt :)

Gleder meg til neste innlegg!

God natt ♥