29. november 2013

Våre julegaveønsker for 2013


Jeg trodde ikke vi hadde så mange ønsker i år, men der tok jeg feil.. når jeg først vrir hode mitt finner jeg masse jeg trenger og ønsker meg - og har derfor samlet alt i dette innlegget, først er vår felles ønskeliste, deretter er det noen ønsker hver for oss da dette er etterspurt av familie og venner :))
De som er røde er linker inn til nettsider med priser osv!

3. Skåler fra Bruka Designe, Godis, Popcorn, Chips, osv i hvitt/sølv, grått eller rosa.
8. Pute i tibetannsk saueull - Fåes på kremmerhuset eller Kid. i hvit eller grå.
9. Kartell lampe i gjennomsiktig ;)
10. Duftlys fra Kid.
11. Kurver i alle str og fasonger.
12. Penger så vi kan spare til Englandstur og oppussing.
13. Stor hjerteranke på hjertebøyle - Fåes feks på Mester grønn .
15. Gavekort på Ikea, Bohus, Skeidar, Brotorvet, Down Town osv..


5. Bøker: Hulemannen og Jakthundene fra Jørn Lier Horst - Bare mat fra Eivind Hellstrøm, og døden to ganger fra Chelsea Cain. 
6. GTA V til x-box 360 .
7. whiskey/Vodka flaske - dødningshode - fra Polet.
8. Bukser/Jeans og Strikke Cardigans, masse fine på Cubus feks.
9. T-shirts med kule print str L.
10. Gavekort på Jernia, hudpleie/massasje, klær osv.
13. Parkas i sort eller grønn fra Cubus. Str L.



3. Bluser og Cardigans med litt lengde (typ til midt på rumpa) feks disse fra Cubus. Str M/L
5. Ullsokker, gjerne hjemmestrikka i alle farger og mønster .
6. Makro/Portrettlinse til Canon eos 450d.
7. Øredobber med litt str, gjerne med masse bling i alle farger (ikke hengeøredobber).
8. Neglelakker i alle farger og merker, men OPI er kjempegode lakker som sitter lenge.
9. Gavekort på hudpleie, dyprens, vippe extentions, voksing, massasje..
10. Statemantsmykker i alle fasonger og farger.
13. Mobildeksel til min samsung s4.
15. Gavekort på kjøpesenter, osv.
17. Spinningsko!! Str 38-39.


Da føler jeg at de som trengte tips har fått det i fleng.. kan være jeg har nevnt noe tidligere som jeg nå har glemt, så ikke vær redd for å kjøpe/lage noe som ikke står på en av disse listene, dette er bare tips til de av dere som har spurt veldig lenge og so jeg har lovet "kommer snart" ;)

GOD HELG FOLKENS!

1 kommentar:

Unknown sa...

Så mange fine ønsker:)) ♥
Håper noen går i oppfyllelse:)