19. november 2013

Prosjekt 8 kg på 8 uker - uke 3

Idag var det artig og gå på vekta igjen, selv med julegrøt og pepperkaker på Søndagens juleverksted har jeg klart og gå ned 1,3 kg denne uken - godt fornøyd med det.. Da har jeg mistet 3,5 kg på de 3 ukene jeg har holdt på, ganske godt fornøyd med det og med tanke på at jeg kun gikk ned 0,2 kg sist uke er det godt og se ett "skikkelig tall" på vekta igjen med tanke på nedgang..

Uka som gikk var ganske grei, skal innrømme jeg spiste noen slike deagster sure hjul en dag da jeg sjessa såååå fælt på dem, ellers har jeg spist greit med mat og brukt mørk sjokolade og bacongull med dip om jeg føler behovet for noe "godis" melder seg, og dette har funket supert.

Denne uken har jeg som mål skal bli like bra, jeg har en planlagt "sprekk" til Lørdag siden jeg skal på bloggtreffet #fabkos den dagen og da skal jeg kose meg.. blir nok litt julebrus og pepperkaker i bilen på vei til Lillestrøm også tenker jeg, for å få den rette julestemningen *ler*

Fått spm om middager jeg spiser og den uken som gikk spiste vi feks:

- Lavkarbopasta med kjøttdeig, løk og sukkerfri ketchup
- Medisterkaker med grønnsaker og hjemmelaget fløtesaus.
- Ørret med raspet gullerot og rømme.
 - Løvstek og salat.


Så langt ligger jeg godt an til og klare målet på 8 kg på 8 uker!
Så jeg har fortsatt motet oppe ;)


Dette er motivasjonen min, jeg skal aldri tilbake til 17.Mai 2010!

8 kommentarer:

Et Levende Hjem sa...

Så utrolig flink du er!
Ja, det er veldig spennende med PT- utdanningen, men utrolig mye hardt arbeid! Jeg er sånn smått i gang med egen trening, og nå som vi har begynt med ernæringslære så blir det naturlig endel fokus på kosthold. Så jeg håper på noen kilos nedgang selv! ;)

Gleder meg til å treffes på fabkos! Jeg skal også kjøre innover! :)

Klem
Vibeke

Marte sa...

Flinka!
Ser jo gode ut de middagene da, men så rart hvor fastgrodd hjernen er på at det MÅÅÅ være poteter til medisterkakene haha

Anonym sa...

Du er så flink! :D Dette greier du jo såå bra!! :D

Unknown sa...

WOW, så flink du er! :D Jeg heier på deg!

Nå er det ikke lenge til vi treffes :)

Klem

Unknown sa...

WOW, så flink du er! :D Jeg heier på deg!

Nå er det ikke lenge til vi treffes :)

Klem

Hanne sa...

Du er så flink og en stor motivasjon!!! :D:D Stå på! Gleder meg til å følge deg videre =)

livingvilla sa...

Så utrolig flink du er!! Skulle gjerne slått følge med deg her på denne sunne veien! Du inspirerer, Tusen takk!! : ) Lykke til videre!
Klem fra Vera : )

Pink lady sa...

wow, flink og flott du er!!

Gleder meg til å hilse på deg i morgen.
Nå er jeg pakket og klar, og reiser snart til flyplassen.

Klem Pink lady