22. november 2013

Førjulskos - Antrekket er klart


Imorgen er dagen vi har ventet på i flere uker, jeg meldte meg på Førjulskos i begynnelsen av August og nå er endelig tiden inne for og dra - meg og Tonje Merethe suser imorgen innover sammen, veldig trygt og koselig å ha med en venninne, selv om jeg tror at alle de andre jentene er supre de også så blir nok en kjempedag!!! 

Jeg har slitt litt med å finne antrekk, siden jeg ikke er sånn kjempevenn med kroppen min for tiden så blir alt "æsj, uff, sukk og stønn" når man prøver klær, men jeg tror jeg har funnet noe som funker sånn ca ok.. Sort skjørt fra B.young, Bluse fra Cubus, smykket er fra Ebay faktisk og skoene fra Shoeday.. Over blir det en Cardigan med leopardprint, for og understreke "meg" jeg elsker nemlig leopardprint *fnis*

Kommer garantiert masse instagram bilder imorgen, så følg meg der / Jattes .

GOD HELG :D

Ingen kommentarer: