17. juni 2013

England, Cornwall del 5

Siste innlegg fra Cornwallturen vår kommer her, jeg må si at nå som jeg har fått turen litt på avstand savner jeg det veldig, var så koselig å dra sammen med familien, møte kusine og forloveden hennes igjen, spise ute, se nye steder, bo på hotell og ja bare nyte livet - så da får de 4!!! KG jeg gikk opp være verdt de *ler*


Siste dagen dro vi på en 20 min togtur til Truro, Mandag 27.Mai var helligdag i England men butikker kan selv velge om de vil holde åpent så det var heldigvis mange butikker som hadde åpent den dagen, og vi fikk shoppa opp de siste kronene på kontoen ;) Ble løpesko, 4 par andre sko (to par ballerina, ett par boots med nagler og ett par "converse" med nagler") superhappy!! i tillegg litt annet å ha med hjem i gaver!


Regner hølja selvsagt ned denne dagen så meg og tante var glade vi valgte skjerf, vi gikk derfor rundt å så ut som to gamle russiske koner i england gater *ler* litt søte også vel? ;)


Etter en lang dag i regnet var det tid for den aller siste middagen på Table Table Restaurant - det var trist at dette var siste kvelden, vi hadde sååå mye mer vi ville se, så neste gang trenger vi nok minst 2-3 dager til, omtrent to hele dager går jo kun til reising siden det ikke er noe direktefly fra Norge til Cornwall..men vi kosa oss med god mat, dessert og fjasing.. å BILDER! På bilde over er Onkel, Min kjære og Tom (kusine sin kjære), gutta krutt altså!


Siste kvelden kom vi på at vi kunne bruke selvutløser å få alle med på bilde - hvorfor hadde vi ikke tenkt på det før? så her er hele gjengen samla mens vi venter på dessert!!


Meg og min kusine Sofie Vi har vokst opp mer eller mindre som søstre og jeg er veldig glad i henne.. savner henne veldig nå som hun bor så langt borte, veldig uvant situasjon å ikke kunne treffes så ofte lenger!!
(bollerundt ansikt, thats me!! gud jeg la på meg fiiiire hele kg der nede, de sitter enda *Sukk*)


Klissklass kjærestepar i gamleda`r.. Sofie & Tom til venstre, meg og min kjære til høyre


Mamma & Meg!
Like redde for og fly begge to så satt og holdt hverandre i hendene på flyet på vei hjem da det var MYE turbulens på ruten fra Cornwall til London, var sikker på jeg skulle dø der og da *fnis*



HAHA! Alle skulle med på ett siste bilde - slenger oss ned på senga og lattern satt løst, ble uendelig mange rare bilder da kamera knipsa i vilden sky.. herlig minner!


Fin gjeng med fin familie Takk for en fantastisk tur alle sammen, håper vi får til noe lignende neste sommer - selv om flyturene ikke var så moro så var turen i seg selv verdt det så da må man vel bare ta sjansen igjen?


Så var vi trygt nede på Norsk jord igjen å jeg måtte ta ett siste bilde.. Flyturen fra London til Norge var veldig behagelig faktisk, vi kjørte en av de nye boing flyene til Norwegian, de var stooore og turen var alt i alt veldig behagelig, det trengte jeg etter den dødsangsten jeg hadde noen timer før ;) Er du redd for og fly?

Tusen takk Bestefar for at du ville spandere denne fine turen på oss, hadde vært koselig å ha deg også med, håper du hiver deg på neste gang ;)) 

♥Jatte♥

1 kommentar:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Vært så gøy å følge deg på turen.
Ser ut som at dere har hatt det gøy :)
Håper også på å dra tilbake til England en gang :)

Nyt sommerdagene ♥