14. juni 2013

Speil til badet


Det var rundt juletider onkelen min lurte på om jeg ville ha dette speilet, han hadde funnet det på jobb og de skulle kaste det så han tenkte på meg (veldig glad familien spør meg før de kaster gamle skatter) jeg trengte jo speil til badet så dette var jo PERFEKT! Eneste var at det var i gull, noe som ikke passer helt inn på badet vårt så jeg har lenge hatt planer om å male det i sølv.. Meg og spraymaling er ikke heeeelt venner, sliter med å få det jevnt, men idag kjøpte jeg spray og pensel og har sprayet en slant i lokket som jeg da bruker med pensel istede, blir veldig bra syns jeg :))

Tror det vil passe godt inn med dette speilet på badet vårt, gleder meg!

Jobbhelg på meg denne helgen, men jobber formiddag begge dager så får jo en del ut av helgen likevel, det liker vi! Imorgen er det fest med alle Princessene fra Princess i Grenlandsområde+ Kragerø, vi skal på hytta til hun ene og spise skalldyr og kose oss, blir nok superkoselig :)

Nyt helgen!
♥Jatte♥

6 kommentarer:

Silje sa...

Kjempe fint:):) kommer nok til å bli lekkert på badet ditt:)

Kjekt når du kansje er den eneste i familien som er skrotnisse:) slik er det hos meg:) hehe

Ønske der en flott dag videre:)

klemmer fra meg<3

Daisys home sa...

Så fint det speilet ble:)

Har akkurat det samme selv , som også er blitt sølvsprayet og henger på lilledoen.
Ble mye finere i sølv ja :)

Ha ei strålende helg D :)


Klem sissel

Unknown sa...

Det ble kjempefint!! Jeg liker sølv mye bedre enn gull selv, så hadde sikkert sagt nei takk til speilet. Men veldig lurt å lakke om!

Rebekka sa...

Er smart å spraymale gamle ring som ikke passer helt inn i hjemmet.
Har brukt noen bokser opp i gjennom tidens lange løp ja :)
KOs deg med arbeidshelg og greier.

KLem

Unknown sa...

Jøss så blank og fin den sølvsprayen var!! de jeg har vært borti har vært så matte og stygge.. Hjelper kanskje litt å bruke pensel..? :D
Flink! og det blir SÅ fint :D
<3

Anonym sa...

Spray er genialt !! Forandrer ting som egentlig ikke passer inn, til å bli personlige favoritter :-)
Gleder meg til å se det ferdige resultatet ;-)
Ha en flott søndag. Her er det trefelling ;-) kommer nok ett innlegg om det også ;-)
Line