29. oktober 2012

Jeg gleder meg til ..


Å dra frem alle kassene med julepynt 1.Søndag i advent! 
Jeg er usikker på hva som skal bli tema for årets julehjem, hvilken farger jeg skal bruke osv, men det jeg vet er at det er masse fint i butikkene nå så blir nok litt ny pynt også kan jeg tenke meg ;)

Jeg elsker å pynte til jul og hele desember mot julaften for meg er egentlig bare glede, selv om man stresser litt med de siste gavene mot slutten er det liksom slik det skal være!
Bilde over ble tatt igår, jeg har fått ett lite oppdrag (ikke noe store greier) som jeg håper blir bra og som kan være av interesse for noen!!



Jeg kan også meddele at meg og Keegan igår fullførte ALLE 10 TOPPENE, i titopper`n Grenland dette året, det var på hengende håret da fristen går ut 1.November - men vi klarte det vi, på bilde sitter jeg å skriver meg inn i boka på min siste og 10ende topp dette året!

Kan trygt si jeg var glad og stolt der ja ;)

Håper julegavetipsene jeg kommer med kan komme til nytte,
si gjerne ifra om det er andre dere syns er vanskelige å kjøpe til så skal jeg se om jeg kan grave litt bakover i hode og julegave-boka mi å se om jeg finner noe lurt!

HA EN FIN MANDAG VIDERE!

13 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Jeg gleder meg også til å julepynte huset :) skkal bli moro! Og i år er det mange flere rom som har blitt pussa opp, og dermed er lettere å julepynte akkurat slik eg vil ha det :)

Så flinke dere har vært med topp-turer! :D

Hege sa...

De putene likte jeg veldig godt,begge to :)
Husker du hva prisen på de er?

Flittig til å besøke jobben om dagen altså,hehe!

Gleder meg også masse til å begynne litt med pyntinga...nå går det fort.

Klem

Tonje Merethe sa...

så koselig julepyntet stue. Skjønner jeg må titte litt på princess til jul.
Gratulere med fullført!

Ha en fin mandag.
Klem fra Tonje Merethe

am design sa...

Hei på deg!
Så flink du er!!!! Hurra for deg altså!!!
Gleder meg veldig til jul nå!!!!
Julebutikken skal stå ferdig 10. november. Så til uka begynner vi og ta frem julen her, for det tar tid, og få det helt ferdig!!!

Ha en fin mandag og kos deg masse!!!

Klem fra Anne-Marit

Ine M. sa...

Flinka! :-)
Jeg gleder meg også masse til å grave frem julepynten igjen <3 Igår kveld kom snøen hos oss også, så da ble det skikkelig julestemning for min del!

Pernilles Interiørsysler sa...

Hei,

Gleder meg veldig til 1. søndag i advent jeg og, da er det fram med pynten!
Fiiiiint bilde :) Jeg var i skogen i går å hentet inn greiner, kongler og mose. Får se om jeg får noe ut av det :)

Ønsker deg en fin mandagskveld.
Klem fra Hilde

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så søt julepynt!
Drømmer meg bort :)

10 topper - da har du grunn til å være stolt av deg selv, ja :)

Charlott sa...

Gratulerer med 10-topper'n! Så flink du er.

Koselig med jul i stua. Her skal det også pyntes til 1. søndag i advent. Det gleder jeg meg til. Ser ut som jeg må komme en tur innom butikken hos deg og Bodil. Så mye fint dere har fått inn.

Fin mandag!

Klem C

Unknown sa...

Grattis med toppturene, så flinke dere er:))
Og så herlig julebilde - kjenner at jeg gleder meg veldig jeg og:)

Unknown sa...

Du er ikke alene om å glede deg nei. Skulle ønske vi kunne ha hoppet over november ;)
Ha en flott uke

Hos Jorunn sa...

Hei Jatte! Først må jeg jo gratulere deg og Keegan med titopper`n Grenland. Jeg måtte inn å lese litt om dette og det hørtes ut som et flott opplegg...så gøy når man når målene sine:)) Jeg gleder meg stort til jeg kan få tent julebeslysningen ute 1. advent og kanskje jeg tjuvstarter litt hihi. Det skal bli koselig å få frem julepynten igjen:)Ha en fin uke, klem far Jorunn

Anonym sa...

Gleder meg masse jeg også!!
Så flink dere har vært som har klart alle 10 toppene.
Klem

Unknown sa...

Gratulere med de ti toppene, selv har jeg ikke bestigi en eneste en hi hi
Sååå dekorativt det øverste bildet var, er alle tingene fra Princess?

Ha en fin natt :)

Klem fra Camilla