8. juni 2012

TAKK!!♥

 I mangel på andre bilder, så bruker jeg idag noen ferske bilder fra butikken (Princess Brotorvet, Stathelle) vi har som vanlig masse masse fint inne ;) Skal vise dere noen godbiter senere også - men her er litt oversiktsbilder!! 


Tilbakemeldingene på forrige innlegg "Når alt handler om vekta" har vært enorme, og jeg er veldig glad og nesten litt rørt over godordene deres.. at mange deler sine egne historier setter jeg også veldig pris på, for det er litt godt å kjenne at man ikke er "alene" om og slite med vekten og motivasjonen til og gjøre noe med den :)

Flere har spurt litt hva jeg spiser nå osv - jeg tenkte å kanskje lage ett innlegg som handler om akkurat dette en av de nærmeste dagene, men jeg kan si at jeg absolutt spiser Lavkarbo og dette er en livsstil jeg kommer til og bli ved for resten av livet - det har gitt med så mange positive "bivirkninger" at det er rett og slett ikke verdt å droppe ut av denne livsstilen!



Så om det er av interesse (noe det virker som det er?) så skal jeg sette meg ned å prøve å lage ett mer utfyllende innlegg som går på daglige matvaner, trening, osv osv..

Jeg er ingen Lavkarbo-guru, og jeg er veldig glad i godter, is, og bakevarer - men i det lange løp er det ikke verdt det, ikke bare for utseende sin skyld, men for hvordan kroppen føles innvendig!


Så, TUSEN TAKK igjen, dere er fantastiske 
post signature

2 kommentarer:

Katrine Helen sa...

Var på princess igår og snopet for en tusenlapp. såå masse fint der:)

Jeg gikk på lavkarbo noen mnd, og det var en super måte å legge om kosten på. Men så begynte jeg på en medisin som gjør at jeg ikke kan være i ketose så holder meg til ca 150 karbs for dagen og altfor mye mer i helgene:P

God helg til deg!

Inspirasjon fra Elin sa...

Princess har MYE fint om dagen. Jeg jobber selv på princess på Lillehammer, stor trives. Men det begynner vel å bli nok av interiør, nye duker og løpere i skapene mine. Litt små skummelt å jobbe i en slik butikk med gode personalrabatter :) hehe.
Ønsker deg en flotters helg :)