9. juni 2012

Hylletips


Mange har spurt meg hvor jeg har kjøpt den skjønne hyllen min opp igjennom tiden, 
den er jo stadig med på bilder her på bloggen - å jeg elsker den hyllen!:)


Orginalen er vel fra Blomingville, men min er faktisk kjøpt på skeidar for ett par år siden -
fikk den da til bursdagen av mamma


Idag var jeg en kjapp tur innom Europris på jakt etter sink spray (De hadde ikke igjen :( ) å da fikk jeg se at de nå selger ganske lik hylle, bare den er mye hvitere i fargen enn min, min ser mer shabby ut - den kostet kun 499,- så løp og kjøp :))


Siste sjanse til og melde seg på gavedrysset - trekker imorgen kveld!!!!
HER finner du alle innleggene!:)


post signature

6 kommentarer:

Veronika Døli sa...

Oiii takk for tips! Vært litt på utkikk etter en lignende hylle :D

Unknown sa...

Den er kjempefin den hyllen:)
Passer perfekt i ditt romatiske hjem ♥

Ha en fin fin kveld og en flott søndag!!

Sivs hus sa...

Hei, Herlige bilder hos deg. Takk for koselig hilsen. Ja, da skal jeg løpe til Europris:-) God helg! sommerklem Siv:-)

Mette sa...

Den hylla er super fin! jeg blir kanskje nødt til å ta meg en tur til europris i uka som kommer:D Håper du har ei fiin helg! Klæm

Franske drømmer sa...

Den hyllen er bare fantastisk søt :-))
Så den selv på europris rundt 17.mai, men jeg har dessverre knapt nok veggplass igjen ;)

Du er bare fantastisk flink som har klart å gå ned så mye- og jeg må jo bare legge til at du ser helt smashing ut! De siste kiloene klarer du :-))

Ønsker deg en fin søndag!

Klemmer

hobbyvimsa sa...

Hei Jatte !!

Tusen takk for fine ord fra deg:)
Ja vi koser oss og det er trist å dra hjem:)Minsten gleder seg til båtturen:)

Nyt søndagen!

Klem Linda:)