24. juni 2011

Drømmen blir virkelighet!!!!



Nå nettopp bestilte vi oss ny sofa!! Ææææ *lykke* Denne herlige Newport hjørnesofaen skal bli vår, i beige! Den er altså så fin og jeg har ikke fått den ut av hode siden jeg så den på Home & Cottage i fjor en gang.. endelig fikk jeg min kjære med på laget også ;) Så da skal mamy kjøpe våre to 3-setere fra Ikea (Ektorp hvit), vi hadde jo egentlig tenkt å kjøpe oss grå trekk, da jeg syns de er ganske kule, men da slipper vi det, mamy får gjøre det isteden . hihi..

Sofan kommer neste Tirsdag om alt går etter planen, så da er det bare og krysse fingrene for at den ikke blir for lang for veggen - for måle? nei det har vi ikke gjort.. haha!!


Da er det bare og hekle som en gal, så teppe mitt kan pryde den nye sofaen *glis* Nå farer jeg straks avsted på jobb, nattåpent på Brotorvet idag - jobber til 22 :))


Ha en fin Helg alle sammen!
post signature

21 kommentarer:

Marens hverdagsliv sa...

Gratulerer med kjempefin sofa, gleder meg til å se den i stua di !!!
Home & Cottage har sååå mye fint, man desverre laaaaaangt til nærmeste butikk her nord..

ønsker deg ei riktig fin helg !!
-maren-

Anette sa...

Hei du:))
Så kjekt med ny sofa da:))Gratulerer,den var kjeempe lekker:)
Og teppet ditt er flott,du er flink!!:)
Tusen takk skal du ha,håper den kommer seg raskt jeg og,men den er på bedringens vei:)
Ønsker deg ogen deilig sommer,goo klem:)

Anette sa...

De var kjempe fiine,takk for link:) nå skal jeg garantert ha de,gleder meg så innmari mye til jeg går inn dørene på Ikea,tihi;)
Go helg til deg også,klem:)

Jeanette sa...

Gratulerer med ny sofa,kjempe fin!!!Mange fine planter du viser under her ogspå:)

Riktig god helg til deg:)

Klem Jeanette

MissMette sa...

Forstår godt at du gledere deg til å få
ny sofaen inn i hus ♥ gleder meg til å
se hvordan det blir. Og det flotte heklet
teppet kommer til å bli knall-stilig!!!!
Har ønsket meg et slikt teppe en stund
jeg også, tror jeg må høre med min søster
om hun kunne lage et slikt til meg ♥ Fint
bilde av deg under her også :) Øsnker deg
en flott fredag og helg, stor klem fra
Mette

Anne-Marthe sa...

Grattis med kommende sofa :D Kjempe fin! Liker den lyse fargen :)) klem

Livy sa...

Gratulerer såååå mye med den nye sofaen! Den er kjempe lekker! Nydelig teppe du hekler også :-)

Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med ny sofa.. den var lekker.
Koselig å se deg på forrige innlegg
Ha en fin helg
klem

Synnøve sa...

Gratulerer med ny sofa.Kjempefin er den.
Da har jeg og du ønsket oss møblene like lenge:) jeg har ønsket med skapene siden i fjor sommer.

Leste den andre bloggen din. Kjempebra blogg!

Ønsker deg ei fin helg
Klem

Fru Ask Wilhelmsen sa...

Gratulerer med ny sofa. Den ser skikkelig fin ut. Så herlig å få med gubben på laget når man virkelig har lyst på noe. Home & Cottage er såååååå fin butikk...,
Ønsker deg en god natt:)
Klem

Fru Glitters Hus sa...

Åååå så gøy med ny sofa, tenker du gleder deg og har tusen ideer og tanker i hode om hvordan det skal bli, det er jo bare døds gøy å få i hus noe som man har gledet seg til.

Ha en skjønn helg
Klemmer fra Ine

To Ju Mama sa...

Grattis med sofa kjøp... Og håper den sklir rett inn på veggen:))) Ha en fin helg.. Stor klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Sååå kult med ny sofa da :) Me like!

Synd du ikke kommer til meg i dag, hadde vært så kos. Men det kommer nok flere anledninger skal du se ;)

Nydelig helg til deg!

Klemklem

Igi sa...

Så gøy med ny sofa!
Teppet kommer til å bli perfekt i den nye sofAEN.
Klem

Rita sa...

Gratulerer med ny sofa:) Den blir nok kjempe fin i hjemmet deres:)

Så fint teppe ditt blir:) Blir spennende å se det ferdig med sofaen:)

Ha en fin lørdag vakre:)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Gratulere med ny sofa,denne er jo bare rå lekker:)

Teppet kommer til å bli kjempe fint på denne..Jeg har også lyst på ny sofa,har en hjørne sofa i svart skinn.Den er ikke fin,men veldig praktisk når en har to barn,så kjøper ikke ny før barna er større:)

Ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Marya sa...

åh wow så flott den sofan er ! tror jeg og ville hatt den i beige ... ser fram til en mengde bilder når den kommer i hus ? hee hee
ha en flotters helg :D

Daisys home sa...

Grattis:) Denne sofaen var jo skikkelig lekker.
Så skjønner at du vil ha teppet klart til den kommer.
Ha ei fortsatt strålende helg :)

Komadyret sa...

Gratulerer med ny sofa. Jeg fikk akkurat slik sofa på onsdag og er superfornøyd. Litt uvant med så stor sofa i vår lille stue, men det er som å ha en god seng i stua. Knallgod å sitte i. Husk å inpregner den, for den er ikke godt inpregnert fra butikk ;)

Malin sa...

Så moro - blir nok deilig med ny sofa i hus - ja!! :D Skjønner godt du gleder deg :D Blir moro å se bilde :D

Siri sa...

Gratulerer med ny sofa! Håper du er bombesikker på at den passer.. Snakker av erfaring. ;-) Ha-ha. Den ser iallfall veldig lekker ut!

Og så fint bestemorteppet blir. Passer godt til sofaen også.

Klem Siri