25. juni 2011

Søtt som sukker


Igår var det nattåpent på senteret jeg jobber - jeg jobbet til 22 så fikk ett par timer på og shoppe litt etter endt vakt - min kjære fikk seg litt sommertøy og jeg fikk litt nytt interiørstæsj (bilder kommer etterhvert) og så kom jeg over dette sukkersøte garnetDet er bomullsgarn, super mykt og veldig skjønt i fargene - var tilbud på alt bomullsgarn igår så da ble 4 av disse skjønne med i posen! Hva det skal bli? aner ikke! Noen forsalg? ;) hihi.. Tror det blir litt strikking på meg etter endt hekle prosjekt, som litt forandring - blir litt kjedelig med bestemorruter i lengden ..



Jeg er fortsatt SÅ fornøyd med oldemors gamle skap, og syns det gjør det utrolig godt her i stua vår! Nå ser jeg bare veldig frem til sofaen kommer neste Tirsdag så jeg kan omgjøre litt og ordne her, veggen mellom skapet og skatollet er veldig tom og trist, men det skal nok ordnes når jeg får gjort om litt her, tenker jeg :)) Men slik ser ihvertfall spisestuen ut pr nå - ser mye mer kaldt og nesten litt sykehusaktig på bilde ser jeg, men er ikke så hvitt og kjedelig sånn i virkeligheten .. hehe - litt vanskelig å få med lunheten på bilder :)

Ha en strålende Lørdagskveld, her er det bena på bordet, og avslapping i hele kveld - deilig!
post signature

9 kommentarer:

Stine sa...

hei!
Kom tilfeldigvis innom deg via en annen blogg og ble veldig glad for det så jeg!
Så utrolig fint du har det!!
Jeg og min samboer og vår lille sønn på 1 1/2 har akkurat kjøpt oss hus som vi overtar om 2 uker og jeg trenger masse inspirasjon noe jeg virkelig fikk her hos deg!!
Vil gjerne følge bloggen din =)
Ta gjerne en titt innom min hvis du vil =)

Stine

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

God kvelden:)
Skjønne fargar på dei nøsta♥ Vert spennande å sjå kva du tryller fram!!!
Er so koseleg i spisestova di Jatte:) Elsker den lampa i taket:))))
Gooood søndag vakre♥
Klem frå Mette.

Anonym sa...

Jeg synes stuen din ser frisk og luftig ut. Skikkelig lyst og fint. Stilig den lampen over bordet:) Nydelig garn du har fått. Hmmm, jeg er ikke så oppfinnsom innen håndarbeid, for jeg er ikke noe flink. Det eneste jeg lager er tepper, leggvarmere og tøfler. Nydelige hekleteppe du lager...flink altså!
Gleder meg til å se sofaen på plass i stuen:)
God natt.
klem:)

Precious Home sa...

Beundrer din evne til hekling....jeg har virkelig prøvd, men får ikke til!

Skapet ditt er nydelig, og det oser av sjel!

Ha en fin søndag søta:)

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Nydelige farger!! :) Du kan strikke ehm... Noe til et barn? :) Det er jo så søtt med hjemmestrikkede rosa ting :)

Mary-Anne sa...

ooh flotte garnnøster :) jeg blir helt vill i blikket når jeg ser garn ...
hva med koppetuer/kjøkkenkluter ?

Tommensgirl sa...

Det ser alltid så koselig ut hos deg:) Flink du:) Så søtt garn du har kjøpt deg:)
Ha en fin dag:)
Klem

Gitte sa...

Nydelig farge!
Gleder meg til å se hva du pønsker ut:)

Håper du har en fantastisk søndag!
Klem Gitte

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei søta!
Jeg syns stua di ser herlig ut jeg da:) Nydelig det skapet er blitt altså :)

Søte garnet! Blir spennende og se hva du ender opp med å lage...

Jeg savnet deg på lørdag, snupp!
klem