23. juni 2011

Titt tei ..


Hei hopp! Da har jeg tatt ett sånn amazing bilde i speilet av meg selv, kun for deres skyld ;) hehe.. Måtte jo titte innom for og ønske dere en fin St.Hans feiring! Her regner, tordner og lyner det (jeg burde strengt talt slå av pc`n men) så noe stor feiring blir det nok ikke! blir nok bare sløving innendørs idag tenker jeg .. 

Eller kanskje jeg fortsetter litt på ett bilde jeg holder på med, fikk kjøpt mer maling igår så da kan jeg fortsette igjen - juhu!



Håper der alle får en fin St.Hans Feiring uansett vær!
post signature

9 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei på deg!
Så kjekt å få se en titt på deg da, fine søte jente:))
For et nydelig bilde du holder på med, blir spennende å se det endelige resultat.
Her blir det heller ikke den store feiringen i dag. Vi skal vel og merke grille, men bålbrenning blir det ikke før på lørdag. Da arrangeres den årlige fiskekonkuransen med hyttefolkene, og i år blir det st.hans feiring i tillegg på kvelden, kjempe gøy!
Ha en kos st.hans du/dere også:))
Klem Anne Karin

Precious Home sa...

Ha en fin St.Hans feiring! Vi skal ikke stort vi heller...annet enn å titte på bil...iiii! Som jeg gleder meg...har bare en liten knært av en Audi A3 nå, og det blir litt i snaueste laget for en familie på 3, med 3 hunder...;)

Fra kommentaren fra deg: Vi vet ikke helt om vi burde legge ut bilder av frøkna, men kjenner jeg meg selv rett, klarer jeg ikke la være;)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei søta!
Nydelig du er :)

Fantastisk kreativ du er som maler og greier.. hihi!

Nydelig st. hans til deg:)
Klemklem

Martilie sa...

Fiiint bilde av deg :)

Samme her, lyn, torden og regn..
Men vi har kost oss inne med naboer og barn, god mat, vin og deilige desserter :)

Ha en skjønn kveld!
PS! Nyyydelig bilde du maler..

Klem fra tove

Unknown sa...

Titt tei.. Vi har hatt en fullblåst dag, men opplett og sol så da er det bra... Kjempefint bilde du lager da.. Flinke deg.. Klem Henriette

Silje/whippetliv sa...

Titt teii ; )

Så utrolig flink du er!! :D

Her har det også regnet i dag... Ble så lei til slutt nå i kveld, at Embla og jeg trosset regn og kulde med en totimers lang gåtur. Godt å sette seg med dataen og tekoppen etterpå da.. :)

Klæm, Silje.

Tommensgirl sa...

Hei søta:) Så nydelig bilde av deg:)
Kjempe fint bilde du har laget..
Ha en fiiin dag:)
Klem

InstatreffNorge sa...

Kjempefint bilde av deg:):)

Kommer du på Glansdagen eller snuppa?

Vi skulle egentlig ha st. hans fest idag, men den ble avlyst pga regn og torden:P Når kommer sommeren:P

Klem Lise

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Takk for hyggelig kommentar! God helg til deg også!
Klem