8. januar 2010

4 ubeskrivelige år sammen,,







 Idag, 8 Januar 2010 er dagen meg om min kjære har vært sammen i 4 år, 4 år med opp og ned turer - men aller mest oppturer da ;o)
Vi har oppleved så mye sammen på disse årene på godt og vondt, lært mye om hverandre og jeg er sikker på at du gutten min er den mannen jeg skal dele livet med, få barn med og oppleve enda mere med!

Elsker deg gutten min, mere for hver dag ..

* * *

Hva kvelden bringer er jeg ikke sikker på enda, men tror det bli mat på kinarestauranten i byen, de har nydelig mat og dessert *fnis*, man må jo kose seg litt ekstra på slike dager syns jeg da !!
post signature

4 kommentarer:

Monica sa...

Gratulerer med 4-års dagen deres idag :-)
Koselig bilde av dere.

Klem fra oss

Lillan sa...

gratulerer så mye og ønsker dere lykke til med de neste 4 år:) kose dere! god helg

klem fra Lillan:)

Mor og datter sa...

helt enig!! Gratulerer!
Så koselig med mange fine år sammen og håper dere får mange fine år til sammen!! :)
Stor klem

Anonym sa...

du er helt utrolig jenta mi.. ELSKER DEG.. KYSS Gutten din