10. januar 2010

Nytt konsollbord


Igår når jeg skulle en tur til byen å handle bursdagsgaver til min mor og ei venninne kom jeg over dette Konsollbordet fra Bohus, jeg har sett på det en stund men ikke kjøpt det, men igår var det satt ned til 1200 kr og da slo jeg til, planen er og ha det i trappoppgangen (eller hva jeg skal kalle det) her, skal male veggen der først, må snart begynne med det - imorgen kanskje ? *fnis*

Tror det kommer til og passe bra der, den er ikke så bred så da tar det ikke så stor plass der og vi får lirka oss forbi den, selv etter litt for mye julemat ;)

Noen bursdagsgaver fant jeg ikke så må avsted imorgen alikevell - hehe ..

Nå skal jeg vaske gulver, støvsuge, sette på sofatrekk, vaske litt klær og prøve og skru sammen dette konsollbordet da, men soffaen frister så utrolig mye mere idag, gi meg litt motivasjon noen ??



post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

Lekkert bord! Så heldig du er som fant det til nedsatt pris. Ønsker deg en fin uke!