7. januar 2010

Barn, dyr og hvitt i hjemmet & litt flere bilder ..



Nå har jeg tatt litt flere bilder av stuen/spisestuen, se bortifra att trekkene på sofaen og stolen ikke er tatt på enda så det er litt sånn gulaktig bak osv, tenkte å få dem på i løpet av helgen, samme med og legge på gulvteppe under salongen !!


 

 Men, ett spørsmål til dere bloggdamer - jeg ser jo att dere har dyr og barn mange av dere, og likevel har dere hvite sofaer, stoler, duker, gardiner, tepper osv osv - det er jo kanskje ikke alltid den beste kombinasjonen *fnis* så det jeg lurer på, hvordan er det EGENTLIG for dere ?
Er det så flott som det ser ut til på bloggene eller er det ett slit og holde det rent ?
Eller er barna deres så eksemplariske at de aldri griser ? ;)


 

 Selv har jeg jo to katter og en hundevalp og kattene hårer overalt, hunden løper inn med skittende poter og da er det ikke alltid like gøy med hvite møbler - det skal selv jeg innrømme *ler*

Men over til mitt hjem igjen, kjøpte to pakker med roser igår, rosa og hvite, elsker roser og det er en av mine favoritt blomster, det liver opp her hjemme med litt friske blomster også ..


 

 Ser nå at jeg virkelig må få satt på trekkene, ser jo helt merkelig ut uten dem ... *ler* :P
Trenger også å få opp mere på veggene, litt mere bilder må frem også - men det kommer vel etterhvert,
jeg syns foreløbig det er litt "stivt" her hos oss, fortsatt ikke heeeelt slik jeg vil ha det ..


 

 Denne kroken er koselig å sitte i, blogge, se på tv eller lese interiør eller hundeblader :)
Siden bordet er litt langt unna pleier jeg bruke vinduskarmen til bor *fnis* det funker det !


 

 Den nydelige sølvrammen vi fikk til jul av mamma og småsøstrene mine er endelig kommet opp,
jeg syns den er så fin, litt artig att man kan ha mange bilder i den ..
Sitter å prøve og finne ut hvilken bilder jeg skal bruke, men det er vannskeligere enn jeg hadde trodd ;o)


Nå er det straks på med masse klær og ut en tur i kulda for en luftetur med Keegan !!
post signature

1 kommentar:

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)Synest her er kjempe koselig hos deg:)
Åjoda:)Har ein 1åring som susari veg heile dagen:)Hihi:)Har rotar til det kvite å meir til...Men,flyttar ikkje på noko..I håp om at ein dag forstår han...Ellers prøver eg å halde henda hans reine..PHU!Masse fine bilder du viser:)
Takk for kos helsing frå deg:)
Klem frå Astrid:)