6. juli 2009

God Mandag :D



Hei, da var det Mandag igjen gitt og ferie uken vår har startet.
Jeg har hatt kjøretime idag (det gikk helt greit), etter kjøretimen gikk jeg nedover i byen her for måtte innom NAV blant annet med litt forskjellige saker og ting..
Etter jeg hadde vært innom der så gikk jeg nedover mot bussplassen og på veien er det en liten hyggelig blomsterbutikk jeg aldri har vært inni før, men alltid sett så koselig ut der :)
Så jeg gikk innom og jammen fant jeg ikke noen søte planter og ta med meg hjem *lykke*

De "Hjerteplantene" er så utrolig søte og jeg har sett de mange ganger men aldri kjøpt dem, men nå bare måtte jeg ..
Trengte forsovidt noen også da endel av plantene mine har gått av med døden i det siste desverre :\ jeg elsker planter\blomster men har overhode ikke "grønne fingre" !



I den samme blomsterbutikken fant jeg den søte kronen som står på planten over, husker jo aldri hva den heter men fin er den ihvertfall :o)
Nå skal jeg spise litt sen middag og rydde litt så blir det kanskje litt blogging senere får se hvor sent det blir !

Ha en fin kveld,
Klem Jatte !


1 kommentar:

Mor og datter sa...

hei :-)
Ja, det er alltid gøy med nye planeter, liver opp litt i leiligheten.
Driver du med kjøre timer? jeg skal begynne igjen jeg..å håpe på å bli ferdig denne gangen;-)
ha en fin kveld videre! klem klem