3. juli 2009

en ukes ferie

Fredag & Ferie...
Da har jeg og kjære en ukes ferie sammen (skal ha mere i august)
denne uka skal brukes til kos, gå turer med Keegan, venner, familie og huslige syssler som selvfølgelig ikke går bort uansett hvor mye jeg lukker øynene ;o)



Varmen slår meg fortsatt helt ut og jeg klarer rett og slett ikke og oppholde meg ute mere enn en times tid av gangen uten og få helt utrolig heteslag, ja for så ille er det faktisk !!
Det sies at man ikke skal klage, men jo det syns jeg virkelig jeg kan nå når jeg ikke klarer og oppholde meg verken ute eller inne uten og renne vekk ..
Men, utover kvelden når solen har gått ned er det litt bedre tempraturer og vi kan være ute og kose oss :o)

Nå skal jeg ikke gjøre dette til en "klagemur",
for jeg har det egentlig ganske fint også, nå sitter jeg og kjøler meg ned med en deeeeilig mango\banan Smoothie og slapper av ..
Etterpå blir det vel litt mat og kos også skal jeg ta en runde rundt i bloggene her i blogglandia og få påfyll av nye inntrykk & inspirasjon :o)



Imorgen skal kjære på sommerfest med fotballen og jeg skal være hjemme med Keegan og kose meg her, blir husvask, klesvask, rydding og pynting da tenker jeg ..
Også skal jeg få malt videre på vitrineskapet mitt som jeg håper og bli ferdig med i løpet av uken som kommer :o)

Potterosen på bilde er forresten kjøpt på Rema 1000 og er overraskende fin faktisk,
den er like pen ennå, noe som er ganske uvanlig (etter min erfaring) med blomster fra Rema ..



Fulgeburet fra Kid ble endelig mitt etter at jeg har gått og sikklet på det i lang, lang tid ..
Nå var det på tilbud og kostet kun 149 kr, heeeelt superdupert for meg det ..
Det er bare satt på hjørnebordet middlertidig til jeg har vasket og ordnet og funnet ut hvor denne herligheten skal få plass :o)

Ha en fin fredagskveld,
og husk konkurransen da dere ..
Klem Jatte !

Ingen kommentarer: