8. juli 2009

God morgen :)

Håper dere koser dere i det flotte (les: høljende regnvær) sommerværet :)
Jeg koser meg ihvertfall og igår var rene lykken for meg,
jeg fant nemlig en butikk her i nærheten som selger green gate :o)
JA, dere ser det ikke men jeg sitter med ett stoooort glis om munnen nå !
Butikken er Live og ligger på Herkules i Skien, jeg er offesielt stor fan av denne butikken ..

Så, når jeg da fant en butikk med disse vakkre ting så måtte jeg selvfølgelig ha med meg noe hjem, det ble denne skålen som er i samme serie som de to koppene og skjeene jeg kjøpte hos Romantiske Hjem for ett par uker siden :o)
Wiiiiiiih .. jeg er superhappy ..


Minner om konkurransen
min også, som trekkes ikveld ..
Så om du fortsatt ikke har hengt deg på så gjør det nuh, gaven er klar og trenger bare en adresse og sendes til, kanskje det blir deg ? :o)

For og bli med trykker du her


Jeg holder på og rydde og vaske litt om dagen, går ganske trått når helsen min er som den er derfor må jeg ta det litt i rykk og napp ..
Men, det går jo ikke akkurat fra meg så er nå bare og ta det som det kommer .. hehe

Ha en flott Onsdag alle sammen,
Klem Jatte :)

Ingen kommentarer: