17. juli 2009

en liten tur ble det idag også ..


... på shopping såklart ;)




Måtte en liten tur til byen i kveldinga for og finne bursdagspresang til mine to søskenbarn Lotte Marie (som fyller 1 år) og Ole Martin (som fyller 7 år) i tilegg hadde tanta mi bursdag for ikke lenge siden og en liten gave måtte jeg jo også finne til henne..
Det er selskap imorgen kl 12 :)

Fant jo litt smått til megselv også, blant annet denne Tee`n som er fra Kremmerhuset, aldri smakt den men høres nydelig ut så gleder meg til og prøve den .



Mens vi var inne på Kremmerhuset fant jeg dette førstehjelpsskrinet i emaljert metall, det er noe jeg har vært på utkikk etter til og ha tingene til Keegan i .. er jo mange farer og skader som kan skje ved og ha en hund i hus så kjekkt og ha alt på ett sted uten masse rot :)
Så dette ble med hjem !



I tilegg kom pakken jeg bestillte fra Belin idag, de har nemlig sommersalg og det måtte jeg benytte meg av..
Derfra kom det 3 gamle sandkakeformer som er i kurven på toppen av innlegget, en vase og ett nydelig duftlys med duft av lavendel som jeg gleder meg til og tenne imorgen kveld :)

1 kommentar:

Mor og datter sa...

Åhhh så fin jeg så disse eskene på kremmerhuset jeg og.. og skopuss og hårting osv osv.. kjempe fine! Men jeg måtte tenke litt penger. Hadde kjøpt så mye allerede ;-)hehe
Men du må si åssen teen smaker.. Og om du drakk den kald eller varm. Så smaksprøver, men jeg hadde ikke tid til å velge noe! Er spent på den smaken! :-) Sikkert kjempe godt!
Ha en fin dag :)
klem klem