16. juli 2009

stuen vår :)


Vinduskarmen med pusen vår Ariel som fotomodell for annledningen (ikke bry dere om den fæle blååå persienen den skal byttes ut!!) Fugleburet har fått nytt "Innhold" og ble veldig fornøyed med det !



Dette er den uberfantastiske klokka jeg kjøpte i helgen da vi var på nattåpent i BØ!
Er den ikke stilig ?
Jeg falt ihvertfall pladdask når jeg så den og klarte ikke gå forbi den,
men til en sum av 298,- var det ikke så ille heller da :)



Det jeg føler jeg måå ha nå er nye pynteputer til stua..
De jeg har er ganske "løene" så trenger noen flotte nye noen,
kanskje det er sommersalg på noen interiørbutikker nå som har noen puter eller trekk som er verdt og få med seg ?


Krone fra Frk-doris
Bestillte denne sammen med sink-kronen som er på noen innlegg under her og ble kjempefornøyed !
Nå står den på hjørnebordet og skinner i din hærlige prakt :)
Vet ikke helt om jeg tør og tenne begge lysene på likt, blir kanskje litt for varmt ..
Hmm, får bare teste det ut og se :)


Denne glassbollen med lokk ble også kjøpt i BØ i helgen,
hang på ett sinkhjerte for og pynte den opp litt, likte det veldig godt og gleder meg til og fylle den opp med noen drops eller noe ;)


Bilde fra vår lille "entre" dvs vi har laget en type gang med en romdeler for og få en følelse av og ikke komme rett inn i stuen når vi kommer inn ytterdøren !
Så her står den Teak-sjenken jeg pusset opp i Mai med litt forskjellig pynt .




Denne søte muggen er også fra BØ, søskenbarne mitt Sofie så den og sa med engang "Denne er helt deg" hehe, jammen sa jeg smørr ;)
Klarte ikke gå fra den og nå har den fått blondepynt også ..




Detaljer fra stuebordet sånn det er akkurat nå !!:)
Stemmningsfullt og koselig .


Detaljer fra "entren" igjen ..




Laget en liten lesekrok og under sengeteppet (som jeg fortsatt ikke har brukt som sengeteppe ;)) befinner det seg en sort skinnstol som kjære fikk av farmoren & farfaren sin da de skulle flytte til en mindre leilighet ifjord .
Den er desverre blitt litt oppklora av de to rampette kattene vi har i huset så derfor finest og gjemme den litt under ett teppet :)
Ble ikke så værst heller :)

| | |

Så som dere kanskje har forstått har det vært rydding, vasking og pynting her ikveld\natt og jeg er veldig fornøyed ..
Imorgen står kjøkken & Bad for tur, det orker jeg ikke nå .
Nå koser jeg meg med kald drikke og blogger før jeg skal finne sega :)

Ha en flott Torsdag og kos dere masse,
tenkte og legge ut noen bilder av lille Gullegutten senere,
han er alt flitt 16 uker og vært hos oss i 8 uker alt !
Tiden går kjempefort og han er bare verdens godeste lille krabat
...
men mere skryt senere ;) hehe ..

Klem Jatte !

4 kommentarer:

Sigrid sa...

Hei.

Tusen takk, det er såååå godt å være ferdig. Var kjempe stressa i går og i dag. Men nå er det over og jeg kan endelig begynne å kjøre helt alene! Det går nok kjempe bra med deg og, bare ta det rolig å drit i sensoren ved siden av deg :P

Åh, så mye fint du har kjøpt deg. Likte spesielt godt glassbollen med lokk.

Flott blogg, her titter jeg gjerne innom igjen :)

Klem fra Sigrid

Sigrid sa...

PS: har en konkurranse gående, hvi deg med om du vil!

Sigrid sa...

Ja, det var ikke bare - bare å slappe av. Men etter en stund gikk det bedre :)

Ha en fortsatt flott dag!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg bare falt pladask for glassbollen med lokk! Helt nydelig! =)