20. juli 2009

roser gjør helgen litt bedre ;)


Roser er en av de fineste blomstene jeg vet om, og det er noe jeg kjøper ofte for og pynte opp i heimen med ..
Siden jeg er veldig glad i rååååsa så er det veldig mye den fargen det går i, men hvite er også nydelige, ja egentlig alle er flotte, men spørrs litt på årstiden osv syns jeg :)




Så på Fredag når jeg var og handlet inn litt forskjellig til helgen på rema så måtte jo en bukett med roser være med hjem :)
Pyntet med noen i den fine lille muggen jeg kjøpte i BØ forrie helg ...



... og noen i den flotte vasen jeg bestillte fra belin :)



Fredag forrmiddag var det bursdagselskap for mine to søskenbarn og tanten min,
så meg og Keegan var på plass og feiret bursdagsbarna sammen med store deler av familien :)
Var en hyggelig dag, med fint vær til en forandring, så det var deilig :)


Ha en flott start på uken,
Klem Jatte & Keegan ;)

1 kommentar:

Moderne Retro sa...

Rosa og hvite roser er en av mine favoritter også. Nydelige bilder. :)