13. april 2015

SYKKELTUR MED BEIN TUNGE SOM BLY!

Vi klädde oss og satt oss på hver vår sykkel med godt mot - klare for en herlig Søndagstur!
Jeg kjente allerede i første bakke at bena mine var tunge, men det er jo ikke uvanlig starten når man ikke er skikkelig varm.. Men, dette vedvarte og det ble verre og verre. 
For hver eneste oppoverbakke kjentes bena tyngre og tyngre, jeg ble kvalm og uvel å følte for å spy for hvert tråkk - en helt for jæv*** sykkeltur med andre ord.


Jeg startet med landeveissykkel på denne tiden i fjor og kan ikke huske å noen gang å ha hatt så dårlige ben - det var utrolig umotiverende og jeg hadde mest lyst og grine faktisk! Men, det kan bare gå en vei når man er så dårlig som jeg var idag, og det er OPP!!! Nå må jeg bare trene og trene, så løsner det, alle kan ha dårlige dager, så lenge man ikke gir opp :) Min kjære hadde rågode ben da, så det kom noe positivt ut av det, han skal jo (forhåpentligvis!) sykkle Lillehammer-Oslo med meg i år, å han har vært veldig spent på treningen, han har ikke syklet på racer før i år, så er mye nytt for han også - men han er sterk og sta så dette går nok veien :)

Ha en fin ny uke!

4 kommentarer:

am design sa...

Stå på!!!
Dette går bare en vei, opp og fram!!!!
Jeg heier!!!

Klem fra Anne-Marit

Marte sa...

Æsj, teite bein da! Hender jeg er sånn også.. føler meg såå fresh og klar, og begynner å jogge og beina svikter nesten under meg fordi de er så tunge :P Men men... blir jo bare bedre da! OG du gjennomførte jo! :D

Unknown sa...

Heie deg!
Flink er du :))

Tonje Merethe sa...

Heier på deg Jannicke!
Dette klarer du. Alltid tøft å starte ute, men det blir bedre for hver gang.

Stor klem