10. april 2015

KJEKS PÅ PINNE - TIPS TIL KONFIRMASJON


Til jul bakte vi selvsagt pepperkaker i alle mulige former og med masse deilig melis og annet digg som pynt - jeg har sett på diverse sider at man kunne lage pepperkaker på pinne så det gledet jeg meg til og teste ut, brukte papirsugerør fra festfabrikken som jeg la pepperkakene oppå, da smeltet deigen rundt sugerøret i ovnen.. Dette ble kjempekule pepperkakepinner som ble en hit blant besøkende, kjempeartig å servere i en kopp ved siden av kaffen, og enkelt å spise for både store og små.

Nå er det jo mange konfirmanter rundt om å dette er ett supert tips, bruk en annen type cookies deig å la fantasien fly. Disse kan du jo også bruke som bordkort - kjempesøtt! Sugerør finnes i alle mulige farger og mønster, som passer til alle fargetema! :)

Håper du satt pris på tipset mitt - legg gjerne igjen dine beste tips i kommentarfeltet.

Ingen kommentarer: