15. september 2014

Ett fabelaktig bloggtreff!

Lørdag var det endelig tid for årets bloggtreff og det i lille Brevik!! 50 festkledde og humørfylte damer møtte opp på Galleri Godager, der var det Fabelaktige Maia som i sammarbeid med Festfabrikken, har stelt i stand dette flottet treffet, som tok oss i mot, med bobler i glasset, VIP pass og tidenes goodiebag (som det kommer bilder av i eget innlegg!), vi minglet, fniste og lo masse.. og tok bilder ved den råååsa "veggen" ;)




Så var det tid for shopping, foredrag og en farlig god slush inne på festfabrikken, Anette fra anemones skafferi, og Mellomstor holdt foredrag om det og starte noe eget - det er veldig inspirerende og høre fra så tøffe damer.. som tar en drøm og gjør den virkelig.

Etter dette var det arrangert båter som skulle ta oss til Sandøya, en øy rett ovenfor Brevik - de som kom langveisfra fikk kjøre sightsing båt i skjærgården vår for og se på dette vakre stede ;)Vi andre tok en annen båt rett over, en luftig opplevelse kan man si, men utrolig festlig tur.. På brygga på Sandøya sto Crewet klart med hawaiikranser, palmer og reker - her skulle det virkelig være party.. Koste meg gløgg jeg altså, mye latter fra de fnisete grenlandsjentene på brygga der kan jeg si, kjempemoro!







Etter en koselig solfylt ettermiddag på Sandøya, var solen på vei ned og vi tok siste ferga hjem igjen til Brevik, og da i enda bedre humør enn før (hvis mulig *ler* ) Når vi kom frem til det utrolig fine hjemme til Lise (som driver festfabrikken) sto hennes mann, og FabelaktigMannen klar med enda mer slush, og masse nydelig grillmat, uteområdet var pyntet så fint i skikkelig festfabrikken ånd, og alle var i strålende humør. 




Siden mitt kamera kun inneholdt typ 10 bilder fra dagen (var mer opptatt av en kopp i hver hånd ;)) så har jeg fått bruke bilder fra Veronika & Linn.


Tusen takk til alle som bidro til og gjøre dette treffet helt fantastisk fra start til slutt, og en spesiell takk til de skjønne jentene Rebekka, Veronika & Linn - dere er fantastisk herlige!

Dette siste bilde beskriver egentlig kvelden godt *fnis*

3 kommentarer:

Linn sa...

Skjønne du ;* For en heeeerlig lørdag! Må virkelig gjentas vet jeg hehe. ♡♡♡

Veronika Døli sa...

Herlige du! Jeg storkoset meg på lørdag, og syntes det var utrolig koselig å bli bedre kjent med deg! Du er virkelig en herlig jente med en stor utstråling! :)

Hurra for deg :D Haha!

Jeg stemmer for vinkveld :)

Klem Veronika =)

Trine sa...

Så koselig med bloggtreff!
En vakker dag, så satse æ på at æ får delta på sånt æ å :)
Må bare få blogginga skikkelig igang igjen først!

God onsdag til dæ :)

Klæm Trine