6. august 2014

Kartell - Gé


Da tror jeg vi har bestemt oss for at denne kartell lampen i hvitt med sølv inni skal flytte inn på vårt kjøkken i løpet av høsten!! Jeg er forelsket, og tror den kan passe veldig godt inn, med mine planer om sølvfliser over benken så tror jeg det kan bli veldig stilig!! liker det litt stramme mot det ellers landlige preget på kjøkkeninnredningen vår! 

Ellers går dagene her til maling og litt rydding i boder osv - mannen hjelper svigers med og pusse opp toalettrommet deres og det blir rå-lekkert.. flinke handymandy`n min det ;)

Fortsatt god Sommer, blogges!

2 kommentarer:

Christine sa...

Oi, for noen lekre lamper!! Gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

Var forresten utrolig skjønt med gardiner festet på parasollen - for en god idè :) Blir lunt og koselig med èn gang!
Skal jaggu meg på Kid eller Princess og se om de har noen billige, tynne gardiner i morgen ;)

God klem fra Christine

gossip77 sa...

Nydelig side du har. Jeg blir imponert. Jeg skriver en del om pusse opp Ha en fin sommer =)