2. august 2014

F E R I E



Da er vi hjemme igjen fra noen flotte dager i vårt ferieparadis - en uke med sol, grilling, hundekos, badeliv, yatzy og skravling inn i de sene nattetimer med familien har vært fin avkabling.. Nå starter vi på den siste ferieuken, som skal brukes litt mer aktivt med og male det som gjenstår ute, rive opp ett stort blomsterbed som skal fylles med stein også skal mannen hjelpe svigers med oppussing av deres toalett/gjesterom! I tillegg blir det selvsagt tid til fine turer med hundene i skog og ved sjøen, håper vi. Jeg har jo tross alt 9 toppturer og gå innen 1.november så må komme oss i gang igjen snart :)

Kommer sterkere tilbake med mer interiørinnlegg her etterhvert nå som vi går mot høst og skal igang  med litt prosjekter her hjemme igjen - sommeren har liksom vært "på stedet hvil" for oss, så satser på en produktiv høst!

2 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

Så deilig å kunne koble av sammen med de man er glad i, høres ut som en deilig uke<3 Du må ha en god siste uke i ferien også, det ser ikke ut som du får problemer med å fylle den i alle fall:)

Her er det på`an igjen i morgen, jeg kjenner at det er greit å komme i gang igjen men jeg kjenner også at det ikke hadde vært feil med en uke til;)
Tusen takk for at du er med å feirer 4 år hos meg - lykke til:) Du skal ikke stresse med min premie, feriemodus skal nytes:)

God ny uke til deg
og klem:)

Unknown sa...

Nydelig side du har. Jeg blir imponert. Jeg skriver en del om pusse opp Ha en fin sommer =)