24. juni 2014

Kähler



Kähler Design har 175 års jubileum i år og feirer med Omaggiovasen i limited edition med gullfargede striper.
H e r r e g u d den er så fiiiin! Jeg er egentlig ikke så fan av disse vasene, men denne var så meg at de kunne like godt skrevet navnet mitt på den ;) Den er kun i begrenset opplag og må forhåndsbestilles, skal - skal ikke?

Hva syns du om jubilemusvasen?

Her males det litt ute idag, skal på en sykkeltur nå i kveldinga, ikke så hard tur men en liten "kosetur" nå før det smeller på Lørdag, fikk startnr mitt idag så blir såååå spennende å oppleve dette - update kommer garantert, om jeg fortsatt lever ;)

2 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

Dette er langt ifra min stil, kobber fargen liker jeg heller ikke.. Hehe, men smaken er som baken :)

Guttemamma sa...

Jeg synes den er kjempefin!!
Klem♥