12. februar 2014

Pompoms istede for blomster


En av tingene jeg syns er skikkelig dekorativt og morsomt og lage er pompoms, så når jeg skulle dekke til forlag til konfirmasjonsbord på jobben forrige uke valgte jeg på "guttebordet" og bruke pompoms i sort og hvitt, jeg laget en stor med sort rundt og hvitt i midten og flere små sorte som jeg la på asjettene, ble kjempestilig og flere kommenterte at de syns det var en kjempefin idÈ, det kan jo også brukes blomster i tillegg selvsagt, men jeg syns disse i seg selv er veldig dekorative jeg da :)) Jeg lagde dem så de ble flate på undersiden så de sto fint på bordet!


I tillegg til pompoms brukte jeg flasker fra Ikea og noen barter som bordkort som jeg klistret på med dobbelsidig tape og superkule papirsugerør 
Hadde tøyservietter med ett sort silkebånd rundt som en ekstra detalj..

Syns guttebordet i sort go hvitt ble ganske stilig jeg, og er gutten opptatt av mekking feks kan man jo bruke noen muttere osv som pynt i tillegg eller andre personlige elementer som gir en litt mer personlig touch på konrimasjonsbordet :))


Happy Onsdag!

2 kommentarer:

sjarmerende kusiner sa...

For et fint bord, og veldig morsomt med bart på flasken med navnet på!!!
Ha en fin dag :-)

Unknown sa...

Flink er du:))
Pompoms er kult og pynte med!