5. februar 2014

Kundeklubbkveld og konfirmasjonsbord..

Hallaisen, idag er det kundeklubbkveld på Senteret jeg jobber (Brotorvet, Stathelle) og det betyr at senteret er åpent fra 20.15-23.00 bare for senterets kundeklubbmedlemer - det blir gode tilbud i butikkene, konkurranser og annet gøy som skjer.. I anledningen skal jeg ha en liten stand i butikken vår (Princess) der jeg dekker bord med inspirasjon til konfirmasjonssesongen som er rett rundt hjørnet, jeg har vært så heldig å få låne litt stæsj av flotte Festfabrikken.no, var innom butikken ista og snopa med meg masse kult som skal pryde bordene :) 

Så trenger du litt inspirasjon til konfirmasjon eller andre selskaper, bare ta turen innom, jeg er der fra kl 21-22 ca, blir også servert litt og bite i og litt drikke!!


Håper vi sees!
- Jatte :)

Ingen kommentarer: