6. februar 2014

Cupcakes og bobler


Igår på kundeklubbkvelden hadde jeg bakt cupcakes ala frøken fabelaktig, nydelige vaniljecupcakes, de ble dritgode om jeg skal få sagt det selv, jeg er en slik som ofte jukser og bruker sånn ferdigpose man bare tilsetter vann og olje, men ikke denne gangen - og det skal jeg si, det er siste gang jeg har bakt med slik pose, for dette går jo minst like fort og smaker tusen ganger bedre :)

Cupcaksene ble enda sprekere med disse formene også da, de er fra festfabrikken og fåes her! :)
Vi serverte også litt bobler, altså alcoholfir cider da, selv om det sikkert kunne vært intr og teste varianten med også.. *ler*


3 kommentarer:

Precious Home sa...

Lekkert!


Ha en fin dag!

Elis lille rede sa...

Det så både godt og lekkert ut. Flinka ;)

Klem fra Eli.

Anonym sa...

Kjempelekker måte å presentere kakene på.:) Lurer på om du vil dele oppskriften?