25. februar 2014

Feeling Crazy


Akkurat nå har jeg malt første strøket med "dempet sort" på soverommet og føler meg ganske Crazy nå altså, det blir MØRKT ja! men jeg tror det blir bra når det blir ferdig.. Gleder meg vannvittig til og kunne sette på plass helt ny seng når alt er ferdig, og til og vise dere det ferdige resultatet.. 

Til helgen skal vi legge nytt tak, så da går det fremover ..
Surfer på nett etter litt inspirasjon til innredning, gardiner, nattbord osv - rommet skal bli en oase der man gleder seg til og gå og legge seg, så her må det skikkelig stæsjing til ;)) Nei nå må jeg sove litt, ble seint inatt også gitt.. som alltid!

Nyt Tirsdagen!

10 kommentarer:

lillpastill sa...

Gøy, gøy, GØY! Jeg gjorde det samme i sommer, og det er så kjekt med forandring :) Gleder meg til å se :)

Fabelaktig sa...

oooh! så spennende!

Vi har dempest sort i stuen og det er en lun og fin farhge :)

Kirsti sa...

Må si det er deilig å ha mørkt soverom. Blir spennende å se hvordan det blir :)

klem

Unknown sa...

Den lampen dere kjøpte til soverommet deres i oktober, hvor er den fra?

Den på dette innlegget:
http://www.jattes.net/2013/10/great-minds-think-alike_10.html?m=1 håper du svarer!! Elsker bloggen :)

Jatte sa...

Julianne Tindslett:

Lampen er fra ms belysning og heter Miranda :)
Finnes i to str.

- Jatte :))

Unknown sa...

Tusen takk for svar :)
Passer perfekt til soverom!

Guttemamma sa...

Tipper det blir knalltøft!! Blir spennende å se!
God helg,kos dere!
Klem♥

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så spennende, det er godt å føle seg litt crazy innimellom ��blir sikkert kjempefint. God helg :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Blir det på alle vegger....? :) Jeg vil male de tre veggene uten tapet. Jeg vil ha MØRKE vegger. ;)

Gleder meg til å se! :D

Jatte sa...

Vibeke/Mammas Hus: det blir 3 mørke vegger også er det grå panelaktig plater på vegg bak sengen, så det blir litt mer liv i rommet.. :D