6. desember 2013

Julekort fotografering



Idag har jeg hatt fri fra jobb og siden sola skinte tok jeg med meg bøllefrøa ut i hagen for litt fotografering. Man tar jo bilder av ungene sine sant? Jeg har de siste 4 årene sendt julekort med bilde av Keegan og i år er det også en liten bølle til som skal få pryde kortet! Det var lettere sagt enn gjort å få noen velykkede bilder med begge hundene på, der begge fokuserer på meg uten tunge ut, fokus på skinkebiten jeg har i håndet osv, men fikk noen blinkskudd og er veldig fornøyd med.. 

Resultatet får dere se når kortene er sendt ut ;)
Men her er noen bilder av gullgutta mine, Kee ser ikke helt poenget med å skulle sitte stille og se på meg når pakka med skinke ligger på bordet *ler* Lille skrur på sjarmen og sitter pent i 2 sekunder i håp om å få en godis!!

GOD JULETID
Voff og Klem

7 kommentarer:

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Så fine bilder :) Nydelige voffsene!
Så moro med julekort fotografering:)

Ha en fin helg!
Klemmer♥

Tonje Merethe sa...

Så herlige.. Blir nok søte julekort.
Jeg sendte nettopp min bestilling til fotobutikken, så gleder meg å se de til uka. Ikke blitt noen fotoseanse i år, men får heller være litt mer kreativ neste år.

Ha en flott helg søte.
Her venter maling og kjøkkenhenting på Ikea.
Klem klem

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Noe hundemenneske kan jeg ikke si at jeg er, men sååå skjønne da :)
Hi-hi... :)

God helg!

Liinda sa...

Så kjekt :D Har ikke kleiet meg til å ta bilder og sende julekort jeg, blir nok ikke i år heller :P
Ååååh, det er så søtt med Mariusgenser på de små! :D Har bestilt en med ei som kan å strikke, så nå er jeg superspent på om den går på den store pelsen til Alba :D Haha

Veronika Døli sa...

Åååh så nydelige!!! <3 <3 <3 De er jo så utrolig nydelige :D
Syntes tunge ute er litt sjarm jeg ;) Hehe!

Caroline sa...

Naaaw,så søte de er:)
Hihi,så koselig med julekort av disse sjarmerende hundene,å så med strikkeklær,herlig!
Ha en fin søndag:)
Klem Caroline

Villaveien nr 1 sa...

AWWW så søøøøte,,, helt herlige er de.
Og FOR noen flotte bilder.
Og jeg måtte smile litt da jeg leste teksten. hihi.
De skjønner nok ikke hvorfor de må sitte stille nei...

Herlige klær de har på seg.
Ønsker deg og voffsene en fin juletid.
Klem Margareth