30. desember 2013

Inspirasjon nyttårsbord


Nyttårsaften skal feires hjemme her i år, og jeg er i tenkeboksen for hvordan bordpynten skal bli - har fått tak i noen søte forrett asjetter på skrot tor (en bruktbutikk her i Grenland) som jeg syns var søte, liker blandingen av gull og sølv sammen, så dette er tema for pynten..

Imorgen skal jeg på europris og kjøpe litt andre partyeffekter, bilder kommer når bordet er dekket og klart på nyttårsaften.. Enn så lenge, nyt de siste romjulsdagene, snart tar vi fatt på ett helt nytt år, blanke ark og fargestifter til - jeg gleder meg til og se hva dette året bringer av medgang og motgang.. jeg er klar! ;)

Nattaklem

2 kommentarer:

Huldra sa...

Dette ser ut til å bli lekkert :)
Nille oppfordrer til å sende de bilder av borddekningen. Titter du innom bloggen min har jeg laget et innlegg om nettopp det :)

Hos Jorunn sa...

Takk for det gamle, gleder meg til å følge deg videre!
⋰⋱★Godt Nytt År★⋰⋱

Klem Jorunn