26. oktober 2013

Minus 8 kg på 8 uker?

Akkurat her og nå satt jeg meg ett mål, å miste 8 kg på de neste 8 ukene, altså frem mot jul! Nå er jeg lei av og slurve med maten og spise for mye "digg" i ukedagene så jeg må ha ett klart mål.. Jeg håper så veldig veldig jeg klarer det, for slik det er nå er selvfølelsen min ræva.. Kommer liksom ikke helt inn i de gode vanene jeg hadde igjen.. MEN, nå skal det bli endringer..

Som det listemenneske jeg er, er allerede handleliste for uken skrevet, og middagsispo som skal henges på kjøleskapet, så det ikke skal være noe alternativ og velge "drittmaten" lenger. Det blir mer enn nok drittmat i juletiden så om jeg kommer inn i gode vaner før den tid er det lettere og komme seg tilbake på den gode linjen også etter jul.


Som en ekstra motivasjon for meg selv tenkte jeg å lage ett innlegg hver uke der jeg oppdaterer HELT ÆRLIG hvordan uken har gått og hvor mye jeg har gått ned - jeg kommer også til å måle meg på forskjellige steder på kroppen for å se hvor mye kroppen vil endre seg.

Så, har dere trua? Har dere noen mål frem mot jul?

Ha en fin Søndag, husk å stille klokka ;)

9 kommentarer:

Marte sa...

heier på deg! er litt (øh..) slapp med snop-spisinga selv, så skjerpings!


Linn sa...

SEFF har jeg trua :D Du greier dette,så mye du har greid å gå ned fra før!
Heia heia :)
Selv gått ned 7 kg nå,på 2 mnd ca.

Stoppet litt opp igjen de to siste ukene,pga jeg slurver litt :S
Dumt,jeg veeeet!

Er du fortsatt på Oasen?

God lørdagskveld,og en god natt <3
Klem

Tonje Merethe sa...

Flink du er! Heier på deg jeg.

Jeg har vel kanskje motsatt mål? Tihi.. Har frem til nå ikke gått opp, men ser for meg at det plutselig kommer. Så har en jobb å gjøre til våren. Målet mitt er å begrense vektoppgangen. Gikk opp 25kg med N, ingen planer om det en gang til.

Nyt kvelden søte.
Klem klem

Jatte sa...

Takk jenter♥

LINN: Ja, jeg er fortsatt på Oasen, eller det vil si jeg er MEDLEM på oasen, ikke trent siden Mai :O men tenkte å dra ræva mi innom en tur imorgen for å komme igang igjen.. jeg ELSKER jo å trene nå jeg kommer inn i det, å koser meg med spinning og styrke, så det er bare tull at jeg har vært borte så lenge.. ble i hovedsak mye nå når vi fikk valp som ikke kunne være alene så lenge, å de dagene jeg jobber vil jeg ikke dra fra hundene igjen på kvelden på en måte - men nå er hundene godt vandt å jeg har ingen unnskyldninger mer!

;) flink du er som har gått ned, ser jo du er flink med treningen *tommel opp*

PillePalle sa...

Lykke til! Jeg kunne ønske meg å miste 5 kg på 5 uker :) Men dett skal jeg prøve etter jul med alle sine (søte) utfordringene.

Unknown sa...

Har skikkelig trua jeg:))
Lykke til!!
Skulle gjerne kuttet både det ene og det andre jeg og, og blitt flinkere og trimme:))

Høgt oppi lia sa...

Sliter med å få til gode vaner jeg også! Hadde egentlig tenkt meg - 10 før jul, men nå har jeg rotet bort et par nye uker, så nå er målet mitt også -8 før jul! Så jeg gleder meg til å følge oppdateringene dine og håpe at jeg holder følge ;-)

LYKKE TIL!!

Fru Thoresen sa...

Jeg har trua, dette klarer du!! :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Heia deg! :D Dette klarer du! :D