22. oktober 2013

Julevarer på vei inn og titopper`n 2013

 Hei folkens.. så var jeg tilbake, blir litt sånn blogging i rykk og napp om dagen ser jeg, men blir nok mye mer nå frem mot jul, vi skal jo også starte med oppussing av soverommet neste uke så da skal dere få bli med "bak kulissene" ;) På jobb er julevarene på full vei inn nå og vi har veldig mye fint i år syns jeg, noe for en hver smak, pakket opp masse fint ikveld også som skal få komme på plass i hyllene.. så ta turen innom Princess å se.. Her er litt av det vi har fått inn - dette er jo vinterpynt/julepynt, jeg DIGGER lysa og de hvite juletrærne, må ha!




Så kan jeg meddele at jeg i år også har gjennomført ALLE TI TOPPENE i titoppern Grenland, juhu!
Søndag pakket vi sekken og kjørte til Siljan der vi gikk årets siste topp, i snøvær det er noe magisk med den første snøen og det ble enda mer magisk når vi gikk tur, grilla pølser og kosa oss i den første snøen som falt i fjellene :) Hundene hadde på sine nye mariusgensere som jeg har strikket til dem, holdt seg gode og varme hele turen, herlig! (jeg har fått spm om jeg strikker på bestilling, kontakt meg evt om dette på mail så kan vi se hva vi får til ;))



Ha en herlig kveld videre, her er det peiskos og onePice som gjelder ;)

8 kommentarer:

Villa Ringberg sa...

Bestilt juleferie - check
Bestilt julekort - check
Laget julegave liste - check
Kjøpt 4 julegaver - check

Så nå er det bare å vente på å lage pepperkake deig så er alt klart.... ohhhh.... jeg gleder meg til jul!!! :)))Det er jeg - Anna :-) . Jeg inviterer deg til blogen min , har akurat nå Candy :-). Klem Anna

Bittelille villa/Jennifer sa...

Det er så moro at julevarene har begynt å komme! Jeg likte også veldig godt de hvite juletrærne, også sølvhjertene med god jul-tekst:)

Så fine turbilder! Litt julestemning over de:D Hadde passet perfekt til julekort:) Jeg ble så glad da vi våknet til det første snøfallet på søndag - selv om det ikke la seg her fikk jeg skikkelig julestemning:)

Gleder meg til å følge oppussingen av soverommet deres etterhvert:)

Fin midtuke til deg! klem

Marte sa...

Åh, de hjertene med God Jul på var fine! Hvor mye koster de?

Hihi, Keegan ser en smule misfornøyd ut på det nest nederste bildet.. "Hvorfor får han lille sitte på fanget og ikke jeg a.."

Søte da! :)

Fru Thoresen sa...

Gratulerer med gjennomført titopper, det står det respekt av :)

Villaveien nr 1 sa...

Hei Jattesøta :)
Så fin butikk du jobber i.
Jeg elsker Prinscess. Finner alltid mye fint der.
Så fine inlegg , jeg har kost meg med bloggen din i kveld. Gleder meg til å se soverommet ditt. Dere er så flinke

Tusen takk for hilsen .Blir alltid glad for dine skjønne ord.

Klem Margareth

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Alltid moro når jula kommer inn i butikken :)
Jeg gleder meg til jeg får inn penger, så kommer jeg innom deg å handler :D

Ha en fin torsdag!
Klem klem♥

Unknown sa...

Så fantastisk med julevarer på jobb og skogstur med snø:))
Jeg gleder meg sånn til desember at jeg nesten ikke klarer og vente jeg, hihi:))

Ha en fin fin dag!

Hildes Scrappeunivers sa...

Å nå gleder jeg meg bare enda mer! De hjertene med GOd jul på var superfine!

Ha en super kveld og titt gjerne innom bloggen min og bli med på den søte uglegiveawayen min om du har lyst :)

Klem fra Hilde