5. september 2013

Nyheter fra Princess + vinner av gavekort!

Hei hopp, endelig er jeg tilbake for å trekke vinner av gavekortet fra zalando.no og med litt bilder av nyheter på jobb - høsten er den tiden på året jeg virkelig vil ha nye ting inn i huset, bytte gardiner, stæsj, klær.. ja alt! Og denne høsten syns jeg vi har fått inn så myyyye fint på jobb (Princess Interiør!) Å enda mer ventes inn så er bare og glede seg, har har forresten også sett litt av julevarene og liker det jeg ser..


Disse putene er veldig lekre, de har gullmønster og en knapp med bling på i midten, veldig lekker og veldig meg føler jeg, å passer til så mye.. jeg liker gull og glitter!! alt som glitrer - Litt dårlige bilder da disse er tatt i full fart ved stengetid med mobilen i litt dumt lys, men anbefaler dere og sjekke dem ut i butikken ;)


Telysestaker med paljetter i sølv (vi skal også få inn putetrekk i samme i både sølv og gull!!) Og en hel serie med skilt, serviettholder, bokser til smykker, lys, nøkler osv - Superfint og kjempefine gaver.. er jo ikke lenge til jul folkens ;)


TIPS: Fra imorgen er det også 2 for 1 på alle sateng sengesett str 140*200 og 140*220! 
Så kom innom og tøm lommeboka ;) Vet ihvertfall at mitt bankkort får kjørt seg fremover :)

SÅ til den heldige vinneren av gavekortet!
Det var supermange fine forslag til hva som ville passet til meg, men må si at forslaget til Linda,
gjordet meg varm i hjertet, for jeg ELSKER LEOPARD Hihi
Send meg en mail med info så skal jeg sette deg i kontakt med zalando.no :)





Imorgen kommer el-tilsynet og skal sjekke alt det elektriske,
håper ikke det blir svindyrt og masse og fikse *tvi tvi*

♥Nattaklem fra Jatte♥

4 kommentarer:

Linda sa...

Åååå...herlig!!!Tusen takk:)

Nå blir det forkle på meg i alle fall♥

Klem fra Linda

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Dere har fått så masse fint inn♥
Jeg kommer innom deg en dag å kikker litt mer, (når kontoen ikke ler av meg meg;)

Til da, ha en fin helg!!♥

livingvilla sa...

Oi så mye fint! Må nok innom en Princess butikk snart!!
God helg!
Klem fra Vera

Inspirasjon fra Elin sa...

ååååh så masse fint.. Jeg savner å jobbe på princess, men starter å jobbe i nyåpnet butikk i november :D :D
Trenger vintergardiner, men aner ikke hva jeg skal velge. :P Kommet noen nye gardinhøyder i det siste også eller?