22. september 2013

En rose til deg...


Tusen lig takk for alle fine ord dere har lagt igjen på innlegget "24 år og totalt ubrukelig" jeg er veldig rørt over at dere deler deres egne historier både i kommentarfeltet og på mailer.. Denne bloggen skal over hode ikke bli en blogg om "stakkars meg" for det ER ikke synd på meg sånn i det store og hele, men jeg følte for å dele litt av det innerste med dere, fordi livet er jo ikke bare friske roser, nye paljettputer og diy prosjekter, det er mye mer en det, og det gjelder også meg - jeg vil ikke at bloggen skal være med negativt fokus og det er også derfor jeg fokuserer på det positive her, stort sett - det hjelper meg også i hverdagen, positive tanker!

Jeg vil bare gi dere en rose hele gjengen, fordi dere er så fine!
Så her er rosebuketten *smile*

Nyt Søndagskvelden
- Klemmer fra Jatte -

1 kommentar:

Tonje Merethe sa...

Du er utrolig sterk Jannicke! Heier virkelig på deg. Syntes du var utrolig flink som gikk løs på den veggen i går ;) Gleder meg til å se ferdig resultat.

Har selv tenkt på dette med at en blogg ofte blir om blomster, puter og en ny kopp. Lett for at mange tror det er virkeligheten. Fikk faktisk høre for et par uker siden at noen hadde reagert på min blogg. At jeg der skrev "positivt" når andre viste at ting egentlig stormet på hjemmefronten. Kjente den stakk, men fikk sagt klart i fra hva jeg mente om saken. Hos meg er bloggen min friplass fra de tunge tingene livet har å by på (derfor et litt vel ærlig innlegg som ble lagt ut i går).

Du er sterk som deler din personlige historie om sykdom, oppturer/nedturer, nav og hele det virkelige livet.

Så håper vi formen blir bedre snart. Faktisk sett litt på inspirasjon til juleverkstedet ;)

Nyt kvelden vennen.
Klem klem