5. januar 2013

My new true love♥


Møt min nye kjærlighet, ja ihvertfall når det gjelder interiør til hjemmet
Denne vakre 1 meter høye kandelaberen ble med oss hjem fra Bohus idag!
Vi fikk gavekort av mamma og hennes kjæreste til jul og vi viste med en gang hva vi skulle bruke det til, ett speil til gangen og ny ildfastform fra Rosendal ble også med hjem!!

Jeg er forelsket og gleder meg til å flytte denne skjønnheten rundt om i huset etter humør!!
Best av alt, den kostet kun 499,- KUPP!!

Ha en finfin Lørdag!

17 kommentarer:

Fru Thoresen sa...

Så lekker!! Vi fikk den mindre varianten til jul og jeg elsker den :)

Regnbuedrops sa...

Dritlekkert!
Ønsker meg en sånn selv =)
Ha en fin lørsdagkveld.
klem

Helene Iversen sa...

WOW så flott den var. Bare ''litt'' misunnelig! :D

Ha en super helg.
Kem fra Helene

Unknown sa...

Lekker smekker!!
Og je tipper den lyser fint opp på kveldene:))

Ha en fin fin helg ♥

Unknown sa...

Er veldig fin utseende og ikke minst pris. Klemklem

fam gab sa...

Så lekker! Ingenting er som levende lys på mørke vinterkvelder!

Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld =)

Unknown sa...

Det er så kjekt med litt nytt i huset nå etter jul :-D Godt nyttår forresten ;-)))

STOR klem Elisabeth

rebecca sa...

å sånn har jeg å lyst på :) Den er kjempe fin.. Hva kostet den egentlig?

Unknown sa...

Åhhhh fy søren din heldigris...de er så fine og jeg har siklet på en sånn lenge men har liksom ikke tatt meg rå ;o)

Ha en fin fin natt og ikke minst en herlig søndag, snuppa :)

Klem fra Camilla

Anne Elisabeth sa...

Kikka på noe lignende bare enda høyere jeg å! De er dritfine !!:-) Skaper god stemning =) Et kupp ja!:)

Ninni sa...

Godt nyttår til deg!
Utrolig flott stake!
Og bare 499,-, virkelig et kupp!

Praktisk med gavekort;)
Klem Ninni

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Den er så nydelig!
Tror det blir en tur ut for å finne en slik en ja hehe :))

Fin søndag til deg,
klem klem :))

JeanetteCEB sa...

Denne var kjempefin.
Skjønner veldig godt at du er fornøyd.
Ha en strålende søndag.
Klem fra Jeanette

Rebekka sa...

Kjempefin :)
Kjekt når ting man ønsker seg ikke koster så alt for mye.

Ha en fin dag

KLem

Precious Home sa...

Kjempefin!
Veldig lurt med gavekort, så kan man handle litt på salg etter jul...beste som finnes! :)

Ha en fin søndag!

Monica sa...

Det er veldig fint med sånne staker :) de er desverre ganske dyre, men så heldig dere var som gikk den til en billig penge :)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg kjøpte en sånn på onsdag! Klarte rett og slett ikke la den bli igjen på Bohus ♥ Hadde jo fått 500 kroner fra besteforeldrene mine så det passet jo helt perfekt!

Ha en fin søndag!