16. desember 2012

Blir det snø til jul?


Snøen som kom denne uken er på vei vekk sammen med regnet! 
Etter uker med minusgrader kom plussgradene igjen og regnet øser ned, utrolig kjedelig med grått og trist vær, julestemningen var jo sååå godt på vei med de fine hvite haugene med puddersnø på utsiden. Men men, været kan man ikke gjøre noe med - får satse på at det som værmeldingen sier, kommer mer snø til uken så det er fint og hvitt på julaften ihvertfall☺

Ariel pusen sitter inne og ser ut på drittværet, hun trives best inne på slike dager -
slik som resten av denne familien.. 

Husk og melde dere på den lille give awayen min under her!

♥Klem Jatte♥

4 kommentarer:

Stine sa...

Huff, denne snøen! Vi har hatt mange minusgrader i flere uker, men først i dag kom plussgradene og mye av snøen har smeltet allerede! Håper vi kan få litt mengder frem mot neste helg så man kommer i julestemning!

Tonje Merethe sa...

Kjedelig med dette været ja. Får egentlig håpe at når det er slik så får alt regne bort for så å snø igjen til helgen. Minusgrader på dette slapset blir jo bare glattis..

Godt å kose seg inne i slikt vær ja.
Skal få ordnet siste rest av serviset på tirsdag, så kan du få det ganske så snart. Er det en dag det passer deg?

Ha en fin førjulsuke.
Klem

Veronika Døli sa...

Ja nå som vi endelig fikk snø får den jaggu ligge å!! Jul og snø hører SÅ sammen :D:D

Snør i dag.. Så da er det håp <3

Fabelaktig sa...

Her hos oss er det rene høyfjells følelsen, med brøytekanter og hvitt så langt øyet kan se :)

Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

Juleklem fra
-Maia