10. oktober 2012

Insta moments




Rosene fikk jeg av min kjære på Lørdag og nå står de på sitt vakreste i full blomst!
Når jeg kom fra jobb idag gjordet jeg noe jeg har måttet utsette aaalt for lenge, nemlig og grunne listene til gangen, nå er det altså gjort og imorgen kan de få sitt første strøk med maling! Så kan min kjære få dem opp i løpet av helgen! :)

Ikveld hentet vi frumæla sitt gamle skap, siden hun har kjøpt seg ny fiiin skjenk - gjenbruk er supert og jeg har nå masse mere plass til kopper og kar på kjøkkenet! Å nå fikk jeg bare enda mer lyst å male kjøkkenet.. vi får se neste måned - ikke sant kjære?;))

Følg med gjerne på Instagram for å ta del i små hverdagsøyeblikk - jattes heter jeg der!

2 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Male lister er ikke favoritten her i huset, men en jobb som bare HELT klart er min, dermed må HAN kappe de! ;)

Jeg har også lyst å male kjøkkenet, men har lyst på en lys gråfarge....
Malte gangen min grå der jeg leide for 12 år siden, og var SÅÅÅ fornøyd! Bodde der så kort tid, pga ny mann og ny jobb, men glemmer ikke fargen.... ;)
Sukk

JeanetteCEB sa...

Er det noe jeg virkelig hater, så er det å male lister.
Usj.....
Men det blir fint til slutt da :)
Er bare så tidkrevende.
Ønsker deg en kjempefin torsdag.
Klem fra Jeanette