22. september 2012

Stuen i ny farge


Det er en uke siden stuen ble malt ferdig, men her kommer en liten sniktitt .. jeg er nemlig ikke ferdig med og møblere osv enda så derfor ingen oversiktsbilder, men de kommer til uken :)) Jeg liker fargen godt, men det er VELDIG uvant og gå fra helt hvitt til ny farge.. jeg syns heller ikke den er så lik som jeg ser på bildene til lindevegen.no og mammas-hus.com min ser litt mørkere ut?

Hadde egentlig kjøpt nye gardiner, men så syns jeg det ble finest med disse hvite jeg har hatt hele tiden så de fikk bli - enn så lenge.. Lyst på hvite Lin-gardiner, så kanskje jeg spanderer det på meg selv etter jul ;)

Nå koser vi oss med tente lys og fyr i peisen for første gang i år.. LOVE IT!!

Nyt helgen - Klem Jatte

20 kommentarer:

Linn sa...

Hei, dette ble jo skikkelig fint dette:):) Veldig fint med de lyse gardinene, fikk litt kontrast:) Skjønner at de får bli litt lengre ja:)
Ønsker deg en fin kveld videre♥
Klem fra Linn

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Jatte, takk for gode ord hos meg :)
Så fint det ble på stuen, syns fargen var kjempefin :)
Likte veldig godt de to lyktene du har stående på skatollet, gleder meg til å se mere når du blir ferdig med å møblere å stæsje :))

Fortsatt fin helg til deg
Klem Mette :))

Liinda sa...

Så fin farge! :)
Du vet det vel, mtp jobben din, men lingardiner er noe drit å få fine. Strøk mine mange ganger før jeg hengte de opp, og de ble aldri spesielt fine, og etter de kom opp så får de sånne brettestrek bare man ser på de :( Selv om det er fint, så tror jeg ikke jeg går for lin neste gang. Har vært max uheldig med mine, desverre :(

Regnbuedrops sa...

det var en kjempe fin farge, og så stilig til gulvet =D
Ha en fin søndag

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kjempe fint det ble...
Jeg har også delikat fargen i stue og kjøkken i huset og elsker den fargen. Den er så fin!
Gleder meg til å se flere bilder
Ha en fin helg videre
klem

Unknown sa...

Flott farge altså:))
Herlig med noe helt nytt ♥

MissMette sa...

Hei Jatte :)
Syns fargen ble fin jeg ღ - og stilig gulv... Og så var det veldig fint med de hvite gardinene dine her... og søte pusen i vinduskarmen ღ Kos deg masse videre og ha en fortsatt fin helg :) Klem fra Mette

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Wow! Så fint det ble, fargen var bare super lekker:)

Ønsker deg en super søndag.
Klemmer til deg ♥

Lisbeth sa...

Så gøy å se det ferdig, fargen ble nydelig :) Har kjøpt et spann av den selv, og ikke brukt det enda. Nå gleder jeg meg til å ta fatt, når jeg ser hvor flott det blir!
Ha en fin søndag:o)
Klem

Anonym sa...

nydelig farge! veldig lunt og koselig. passer godt til stilen din ;-) gleder meg til å se mer. klem

Inspirasjon fra Elin sa...

Flott farge :O) Gardinene har mye og si, men når fargen er på plass kan man variere litt med gardinene. Synes de hvite passet fint til..
Har en konkurranse gående på bloggen nå. Meld deg gjerne på.
Hilsen Elin

Precious Home sa...

Det ser kjempefint ut! Gleder meg til å se resten:)

Ha en fin kveld!

Lindas Lille Leilighet sa...

Utrolig fint ble det!:D Gleder meg til oversiktsbilder:))

Veronika Døli sa...

Den så utrolig fin og lun ut! Gleder meg til å se hele stuen!! :)

Jijji sa...

Synes fargen var kjempefin, jeg. Jeg er også enig med deg; fint med de hvite gardinene. Gleder meg til å se flere bilder :)

Klem fra Jijji

Tonje Merethe sa...

Så fint det ble Jatte <3
De hvite gardinene dine passet fint inn syntes jeg.
Jeg har grå lingardiner, og gleder meg til å henge de opp. Har bare ikke hatt energien enda.
Hvite lingardiner som dere selger på princess?

Håper du har hatt en fin søndag, og ønsker deg en koselig søndagskveld.
Klem fra Tonje Merethe

Bondekjerringa sa...

Syns det ble kjempefint jeg!! :)
Ha en flott kveld. Klemmer fra Bondekjerringa

Solfrid sa...

For en nydelig farge du har valgt=)

Silje sa...

Så utrulig flott stuen din blei med ny farge:):) Den ser mye lysere ut på bildene mine, men i virkeligheten er den ganske lik som hos deg:) Eg lurer på en ting, hva heter gulvet ditt?:) Eg prøver å få min kjære tl å skifte gulv for eg HATER nemlig det som er her nå, uff uff.:):)

Anonym sa...

Hvordan golv er det? Hvor er det kjøpt? Var nydelig! :)