15. september 2012

Savner koseklumpen


I Mars flyttet pusen vår Pondus til en ny familie (grunnen kan du lese her!) og ikveld savner jeg han veldig. Den store gode koseklumpen vår som fulgte etter oss uansett hvor vi gikk♥ 
Tror han har det veldig bra hos den nye familien sin, men man vet jo aldri..


PS: Nå er ene halvdel av stuen ferdigmalt, om ett par timer skal møblene flyttes på plass, så er det bare og starte på den siste delen - den er noe mindre så går litt fortere.. Imorgen blir jeg ferdig!!

6 kommentarer:

MissMette sa...

Skjønne pusen ღ skjønner godt at du savner han ღ ღ ღ Syns du er flink som står på å maler og pusser opp, og det på en lørdagskveld! Gleder meg masse til å se... Kos deg mellom slagene også da vennen ღ Stor klem fra Mette

fam gab sa...

Du..den bronkitten må du ta litt hensyn til...plutselig kan det utvikle seg til lungebetennelse og det er ikke så kult. Du må lytte til kroppen din. Stua går ingen vei, selv om det er kjipt med en halvferdig stue :))

Skjønne pusen, forstår godt at du savner han! Han har det sikkert bra ...

Riktig god bedring, av både hjerte og luftveier :)

Camillas Romantiske hjem sa...

Så vakker han er, skjønner godt at dere savner han!! Vi ønsker oss pus vi også, herlig med katter!!:)

Ingrid Louise sa...

Skjønner godt at du savner pusen...
Vår katt Pondus(artig at de har likt navn da) døde for 8 år siden og jeg savner ham ennå..men har nå heldigvis en annen her og brele med!! :-)
Kjekt du ville bli med på GA min!!
Goood søndag til deg,klm ingrid l

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så nydelig en pus.... skjønner godt savnet du føler.
Gleder meg til å se stua di når den er ferdig... og god bedring til deg:)

Ønsker deg en fin høstsøndag:)
Klem fra Marianne

Unknown sa...

Hei Jatte :) Takk for hyggelig hilsen inne på bloggen min. Jeg er ganske ny følger av bloggen din, og syns du skriver så godt. Ser frem til å følge deg videre :)

God tirsdagskveld fra Cecilius blogg :)