15. september 2012

Fra "Chi" til "Delikat".


I dette øyeblikk forvandles stuen fra veldig hvit, til mer lun.. jeg syns dette er VELDIG uvant og er veldig spent på det ferdige resultatet når møbler og alt blir satt på plass.. håper ikke jeg kommer til og angre ;)

Går ikke så fort som det pleier med meg da jeg tror jeg er på vei til og få bronkitt, men får ta masse pauser så kommer jeg vel i mål i løpet av helgen kanskje. Tar den ene delen av stuen først så jeg kan flytte på plass møbler etterhvert som jeg blir ferdig!



Slik har stuen sett ut i ett par år nå, så som dere skjønner blir det en STOR forandring.. forhåpentligvis til det positive..

God helg!

14 kommentarer:

Franske drømmer sa...

Tenker det kommer til å bli kjempefint jeg, jatte!
Gleder meg til å se ;-)
Alltid godt med litt forandring ;-)

Sove godt!
Klemmer

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Tror det kommer til å bli knall fint :D
Elsker den litt mer "varme" fargen, den er ikke bare delikat men utrolig fin.. Gleder meg til å se resultatet.
Lykke til videre med oppussing.
Klem <3

Anonym sa...

Blir spennende å se hvordan det blir!:-) jeg ser du har malt bombay bordet, hvordan gikk du fram når du gjorde det ?:)

camilla sa...

Hei:)
Så fint det så ut!!Fargen var nydelig!:)
Gleder meg til å se det ferdige resultatet!:)Men du må ikke slite deg helt ut stakkar...:/

God klem fra meg:)

Heidi84 sa...

Blir spennede å få se sluttresultatet. Har delikat mest beige eller mest gråskjær i seg? Lykke til med malingen av resten av stua :)

Rebekka sa...

Så spennende.
Gleder meg til å se hvordan det blir....Skynde deg og bli ferdig :))))
Ønsker deg en fin helg
KLem

Unknown sa...

Så spennende!!
Og jeg tror du kommer til og bli veldig fornøyd jeg;))

Gleder mg til og se resultatet ♥

Precious Home sa...

Sikker på at du blir fornøyd! Kjempefin farge!
Jeg malte min nøytral i sommer fra eggehvit, og angrer ikke ett sekund:)

Ha en fin dag!

Randi sa...

Jeg tror du har gjort et godt fargevalg:) Vi har "Delikat" på veggen bak tven her i stua, og jeg elsker den!! Den er både lun og elegant på samme tid, og er like fin i dagslys som i lampelys. Gleder meg til å se det ferdige resultatet:) God bedring!
Klem til deg

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gleder meg til å se resultatet.
Jeg har fargen Delikat i stue og kjøkken og elsker den fargen
Ha en knall fin helg
klem

Linn sa...

Hei på deg:) Dette blir spennende, alltid moro med fargeskifte:) En ser jo egentlig ikke helt hvordan det blir før en får på plass alt:)
Tusen takk for hyggelig kommentar inne på bloggen min forresten:)
Her var det koselig, og jeg er helt sikker på at jeg kommer tilbake:) En gjør det til så flotte blogger:)
Stor Søndagsklem fra Linn

Bdicte sa...

Gleder meg til å se resultatet! Har stor tro på at dette blir knallfint:)

Klem
Benedicte

Livet i Metbäcken sa...

Gleder meg til å se resultatet :))

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem fra Landlivets Lykke

Camilla sa...

Så fin stue, elsker fargene.
Klem Camilla.