17. april 2012

Ønskelisten min :)


Jeg fyller 23 år i Mai og jeg har jo alltid masse ønsker, men kommer aldri på hva når noen spør meg - derfor er jeg litt føre var og har laget en liten ønskeliste som jeg tenkte å poste her, så kan de som lurer bare ta en titt :) Har skrevet tall for å kunne lage en liste med navn osv, så tallene betyr ikke at jeg ønsker meg nr 1 mer enn nr 10 feks.. helt tilfeldig rekkefølge!


1. Chloè off white lattekopper og asjetter fra Green Gate - Selges på nett eller Live i Skien feks.
2. Dora White Lattekopper, og asjetter fra Green Gate - selges på nett eller på Live i Skien feks.
3. Peace smykke med perler og skinn reim.
4. Lysestaker i "sølv", denne typen fåes på Ikea - men selger lignende mange steder.
5. Plafond lampe til gangen (gjerne gavekort/penger til dette så vi kan finne en vi liker selv).
6. Stødig staffeli som kan stå på gulv.
7. Orkidè eller andre store grønne planter som Hoya.
8. Gavekort og Penger.
9. Lerret å male på.
10. Kjøkkenøy fra Ikea.

Er garantert masse mer jeg ønsker meg, men det kan jeg legge til etterhvert .. nå har jeg fått noe ned på "papiret" ihvertfall, greit og ha noe og henvise til om noen spør ;)


post signature

10 kommentarer:

Marte sa...

Sånn er jeg også, så jeg har en egen ønskeliste-knapp på bloggen hehe. Kjekt, da bare legger jeg til ting med en gang jeg kommer på at "DET, ønsker jeg meg!" ;)

Mye fint da!

Linn sa...

Ja her var det mye fint :)
Og lurt å gjøre det sånn!
Er som deg,glemmer med en gang hva jeg egentlig ønsker meg,hehe.

Fossestua sa...

Masse lekkert på ønskelista di :)
Har selv den tak-plafonen i yttergangen og en midre utgave på badet, og elsker de! Nydelig lys i de!

Anonym sa...

Masse lekkert du ønsker deg. Flere ting her jeg kunne tenkt meg selv:)
Den som ble 23 år igjen da:)
Håper du har en fin kveld.
Klem fra meg!

Anonym sa...

Så mye fint du øsnker deg! Veldig lurt med ønskeliste.
Artig å lese om agility kurset :-)
Klem

KAYSO sa...

Masse lekkert! ser vi ønsker oss mye av det samme, hehe :) vi har god smak :)

Caroline sa...

Så mye fint du hadde på ønskelisten din!
Den nye headeren din var kjempefin:)
Jeg burde nok og fått meg en ny header snart,halvannet år gammel,hehe;)
Men er litt redd jeg ikke skal få det til,husker jo ikke hvordan jeg laget den jeg har,hihi;)
Ha en videre god uke!
Klem Caroline

Marianne Dragon Waagan sa...

Åååå så mye fint du har på ønskelista di:) Liker spes. godt det fra GG:)
Håper noe av det går i oppfyllelse:)

Ønsker deg en finfin onsdag:)
Klem Marianne

Anonym sa...

De selger greengate i en butikk i Langesund:) i storgata!

Unknown sa...

Sååååå mye fint du ønsker deg ;))) det peace smykker fikk jeg nettopp av en venninne da jeg fylltåret. LOVE it...passer it ;)))) gleder megntil å se hvordan badet deres blir forresten ;)))) klemmer Elisabeth